Επιθετική πολιτική από τις αλυσίδες ένδυσης

Με δελεαστικές προσφορές προς τον καταναλωτή, αναδιάρθρωση του δικτύου των καταστημάτων μέχρι και επαναδιαπραγμάτευση των τιμών με τους προμηθευτές τους, επιχειρούν οι αλυσίδες ένδυσης - υπόδησης να αντιμετωπίσουν τη βίαιη πτώση της ζήτησης. Πόσο μάλλον όταν τα πρώτα μηνύματα και γι' αυτήν τη χρονιά δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Η ένδυση-υπόδηση έχοντας καταγράψει στο σύνολό της μείωση του κύκλου εργασιών το 2010 κατά
21,9%, αναμένει αντίστοιχη υποχώρηση των πωλήσεων και φέτος.

Την ίδια ώρα βεβαίως που χιλιάδες καταστήματα βάζουν "λουκέτο" στην αγορά, τα οργανωμένα δίκτυα λιανικής δείχνουν να κερδίζουν μερίδια αγοράς, λόγω της επιθετικής πολιτικής μάρκετινγκ, που συχνά υιοθετούν και μοιραία δεν μπορούν να ακολουθήσουν μικρότερες επιχειρήσεις. "Η επόμενη ημέρα θα βρει την πίτα μικρότερη αλλά με μεγαλύτερα τα μερίδια των υγειών επιχειρήσεων είτε αναπτύσσουν οργανωμένα δίκτυα είτε όχι", θα πει χαρακτηριστικά ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώ
Keywords
Τυχαία Θέματα