Ο "ληστής" της Suzuki

To Bandit S 650 αποτελεί μία ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα στη μεσαία κατηγορία, η οποία προσφέρεται σε αρκετά δελεαστική τιμή από την αντιπροσωπεία της Suzuki και είναι ικανή να καλύψει όλες τις “ανησυχίες” του αναβάτη της σε όποια διαδρομή και αν επιλέξει. To i-R τη δοκίμασε και σας την παρουσιάζει.
Κύρια χαρακτηριστικά του “Ληστή” της ιαπωνικής εταιρίας αποτελούν η σταθερότητα που παρουσιάζει στις υψηλές ταχύτητες, η ικανοποιητική προστασία που προσφέρει το μικρό του φέρινγκ από τον αέρα και το “φιλικό” του πρόσωπο σε
δρόμο με στροφές. Στην πόλη θα αποδειχτεί ένας πολύ καλός σύντροφος και ο ροπάτος κινητήρας του θα το βοηθήσει να κινηθεί με αρκετή σβελτάδα, ενώ τα φρένα του, αν και υπολείπονται ελαφρώς σε ισχύ, δε θα απογοητεύσουν.
Ο ανανεωμένος κινητήρας του Bandit ανεβάζει στροφές πρόθυμα και τα 50 επιπλέον κυβικά του, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, “γεμίζουν” την καμπύλη ροπής στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας του, κάτι που συνεπάγεται λιγότερα κατεβάσματα για να επιταχύνεις γρήγορα και πιο άνετη μετακίνηση εντός πόλης. Οι αλλαγές στο σχετικά αθόρυβο κιβώτιο γίνονται με σαφήνεια, ενώ ο υδραυλικός συμπλέκτης είναι σχετικά βαρύς αλλά δε θα ενοχλήσει.
Η σέλα είναι αρκετά άνετη, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη. Ο οδηγός μπορεί να την φέρει στα μέτρα του αφού ρυθμίζεται και σε ύψος. Κλασικής αισθητικής τα δύο στρογγυλά όργανα του Bandit. Η ψηφιακή του οθόνη περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις που θα χρειαστείτε. Και με ABS Το μεσαίο μοντέλο της Suzuki διατίθεται και σε έκδοση ABS από την εταιρία. To επιπλέον κόστος των 400 ευρώ, που απαιτείται για την προσθήκη του, θεωρείται λογικό και δεν ανεβάζει υπερβολικά την τιμή της μοτοσικλέτας. *** Φαίνεται οτι στο εργοστάσιο της Suzuki δε χαμπαριάζουν τίποτα από κρίση και δρώμενα, γιατί οι άνθρωποι τους εκεί συνεχίζουν να παράγουν ποιοτικές πραγματικά μοτοσυκλέτες με πολύ χαμηλή τιμή προς το κοινό τους. Κλειδί στο ταμπλό, τον διακόπτη στο on και μίζα. Αυτόματα ένας πρότυπος τετρακύλινδρος ήχος με μίξη ηλεκτρικού σφυρίγματος πλημμύρισε το κλειστό γκαράζ. Πρώτη στο κιβώτιο, κανένα κλώτσημα, αμπραγιάζ και πάμε. Μετά από διακόσια μέτρα σταματώ τρελά απορημένος, κατεβαίνω στη μέση του δρόμου και ψάχνω να δω στα πλαστικά του τον πραγματικό κυβισμό του… “Κάνανε λάθος οι άνθρωποι της Suzuki,” σκέφτηκα, “μου έδωσαν το 1250”. Αφού επιβεβαιώνω ότι έχω το 650 το ξανακαβαλώ γεμάτος απορία, πού διάολο βρήκε τόση ροπή το πράμα; Επιβεβαιώνω την ευχάριστη έκπληξή μου βάζοντας 6η ταχύτητα στο φανάρι. Το μηχανάκι ξεκινάει άνετα και μάλιστα επιταχύνει πολύ γρήγορα χωρίς αμπραγιάρισμα με 6η στο κιβώτιο λες και είναι ηλεκτρικό με 15 kg.m ροπής. Κατευθείαν εθνική και βουρ με 170 και 200 στο κοντέρ. “Πολύ μηχανάκι για τα €6,000 που στοιχίζει,” είναι η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό. Μοτέρ πρότυπο για όλες τις εταιρίες, έτσι θα έπρεπε να δουλεύουν όλα τα τετρακύλινδρα, ό,τι φτιάξεις να δουλεύει καλύτερα από αυτό είσαι επιτυχημένος. Ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα απίστευτο, με κ
Keywords
Τυχαία Θέματα