Οι Έλληνες καταναλωτές ψηφίζουν βιολογικά

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για αγορά και κατανάλωση βιολογικών προϊόντων. Παρά την αποδυνάμωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών της χώρας μας, η συγκεκριμένη αγορά, παρόλο που εξακολουθεί να είναι πιο ακριβή, συνεχίζει να… αναπτύσσεται, έστω και με βραδύτερο ρυθμό και παρά το ότι δεν «τρέχει» κανένα πρόγραμμα ενίσχυσης της βιολογικής παραγωγής.

Σημαντική ώθηση στην αγορά βιολογικών προϊόντων στην χώρα μας έδωσε η τοποθέτησή τους –συσκευασμένα και φρέσκα προϊόντα– στα ράφια των σούπερ μάρκετ, από όπου προέρχεται ως και το 60% του ετήσιου συνολικού τζίρου
της αγοράς, που φέτος υπολογίζεται στα 120 εκατ. ευρώ, όπως και πέρυσι, τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η επικεφαλής του Δικτύου Πράξη, Πολυμάχη Συμεωνίδου.

Ο υπεύθυνος αγορών του ομίλου Μασούτη, Περικλής Λαζίδης, τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι την περίοδο από το 2007 μέχρι και σήμερα η ανάπτυξη της αγοράς βιολογικών προϊόντων εντός των καταστημάτων ανήλθε σε 54%, με την αξία να υπολογίζεται
Keywords
Τυχαία Θέματα