Οι Τούρκοι βελτιώνουν το τουριστικό προϊόν

Η ποιότητα προσφοράς των υπηρεσιών στα ξενοδοχεία της Τουρκίας, βελτιώνεται διαρκώς, συντελώντας στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος, που προσφέρει στην περιφερειακή, αλλά και στη διεθνή τουριστική αγορά, η γειτονική χώρα.

Η τάση αυτή καταγράφηκε στην αξιολόγηση προσφοράς τουριστικών υπηρεσιών του μεγαλύτερου γερμανόφωνου τουριστικού πόρταλ HolidayCheck AG. Το αναφερόμενο πόρταλ αξιολόγησε χιλιάδες ξενοδοχεία διεθνώς. Η Τουρκία έχει την τέταρτη θέση στη διεθνή αυτή λίστα αξιολόγησης των τουριστικών υπηρεσιών, ακολουθώντας τη Γερμανία, την Ισπανία, αλλά και την Αυστρία.
Keywords
Τυχαία Θέματα