Προώθηση των ελληνικών προϊόντων

«Ανεβατά με αλμυρή μυζήθρα» από την Κρήτη, «κρόκος» Κοζάνης, «μαστίχα Χίου», «μπλατσαρόπιτα» από την Ήπειρο και «σφουγγάτο» Μυτιλήνης. Δεν αποκλείεται πολύ σύντομα να αποτελέσουν πρεσβευτές της Ελλάδας για την προσέλκυση τουριστών. Και αυτό διότι, όπως προκύπτει από έγγραφο του Υπουργείου Πολιτισμού, που διαβιβάστηκε
στη Βουλή, υπάρχει ήδη συνεργασία του ΕΟΤ με τον Ελληνικό Οργανισμό Εμπορίου, προκειμένου να καταστεί αποτελεσματικότερο το έργο της προβολής του τουρισμού, σε συνδυασμό με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων.

Στη νέα στρατηγική προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος που υιοθετεί το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, μέσω του ΕΟΤ, η ανάδειξη «εμπειριών» αποτελεί κεντρικό άξονα γύρω από τον οποίο αναπτύσσονται και εξελίσσονται τα διάφορα εργαλεία προβολής.

Όπως τονίζει ο υφυπουργός Πολιτισμού, Γ. Νικητιάδης, σε έγγραφη απάντηση του προς τον βουλευτή της ΝΔ, Θ. Καράογλου, «μέχρι σήμερα προβάλλαμε εικόνες χωρίς να προκαλούμε ε
Keywords
Τυχαία Θέματα