Στο ζενίθ η ευρηματικότητα, για προσέλκυση καταναλωτών εν μέσω οικονομικής κρίσης

Ολοένα και πιο ευρηματικοί στην εξεύρεση «τονωτικών ενέσεων» της αγοράς, γίνονται - μεσούσης της οικονομικής κρίσης - οι φορείς της Θεσσαλονίκης, προσπαθώντας να συμβάλλουν μ'Α όλες τους τις δυνάμεις στον περιορισμό των ζημιών των εμπορικών καταστημάτων.

Με τις κινήσεις αυτές οι φορείς, αφενός ευελπιστούν να πείσουν τους δημότες να αγοράσουν ελληνικά, αφετέρου εστιάζουν στην προσέλκυση καταναλωτών, είτε στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης,
είτε στην τοπική αγορά της γειτονιάς τους. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσαν διευκολύνσεις για τους καταναλωτές, όπως καινούριες εκπτωτικές κάρτες και παροχή θέσεων φθηνού πάρκινγκ.

Προχώρησαν, επίσης στη δημιουργία χριστουγεννιάτικου χωριού στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, εξήγγειλαν δωρεάν διαφημιστικές καμπάνιες για τους επαγγελματίες αλλά και εορταστικά χάπενινγκς, ενώ έστησαν αμέτρητα στολίδια και λαμπιόνια σε διάφορες γωνιές του νομού, οι τοπικοί φορείς.



Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
Keywords
Τυχαία Θέματα