Υπόθεση οικονομικής διαφοράς του ΝΑΤ

Οι Ελληνες το 1960 ήταν πρωτοπόροι στην κρουαζιέρα, καθώς είχαν φτάσει μέχρι τη Σκανδιναβία, το Νόρθ Kέιπ και την Αλάσκα. Υπήρχαν ελληνικά κρουαζιερόπλοια με ελληνικά πληρώματα. Σήμερα, έχουν μείνει μόνο τρία κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία. Πρόκειται για τα “Calypso”, “Cristal” και “Τhe emerald” της εταιρείας «Louis».

Την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου εκδικάζεται στο μονομελές πλημμελειοδικείο Πειραιά η υπόθεση της οικονομικής διαφοράς που έχει με το ΝΑΤ
η εταιρεία «Λούης», κυπριακών συμφερόντων, η οποία έχει γραφεία σε Αθήνα και Πειραιά και σήμερα απασχολεί περίπου 1.000 Ελληνες ναυτικούς.

Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο δεν έχει αποδεχθεί έως σήμερα την ισχύ του νόμου 3409/2005 (που ορίζει ότι για όποιο πλοίο άνω των 1.500 κόρων εκτελεί περιηγητικούς πλόες και ναυτολογεί Ελληνες ναυτικούς δεν καταβάλλονται ασφαλιστικές εισφορές) με αποτέλεσμα να κινηθεί δικαστικά εναντίον του ομίλου, διεκδικώντας περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ.

Χθες, ο διευθυντής της ε
Keywords
Τυχαία Θέματα