H Ericsson ενοποιεί σε μια πλατφόρμα τη Διαχείριση Δικτύου της MobiFone

16:42 29/2/2012 - Πηγή: PC Nea
Ο βιετναμέζικος φορέας κινητής τηλεφωνίας ‘MobiFone’, ο οποίος ανήκει εξ ολοκλήρου στο VNPT Group, έχει συνάψει συμφωνία με την Ericsson, για την ενοποίηση των μέχρι πρότινος έξι Περιφερειακών Κέντρων Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου στο Βιετνάμ, σε ένα και μόνο ενιαίο Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου στο Ανόι.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας αυτής, η Ericsson, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της στις Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
και στην Ολοκλήρωση Συστημάτων, θα ενοποιήσει την οργάνωση των λειτουργιών δικτύου της ‘MobiFone’, δημιουργώντας ένα ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Δικτύου.

Η αγορά του Βιετνάμ χαρακτηρίζεται από τον υψηλό βαθμό διείσδυσης και την εισαγωγή νέων υπηρεσιών και εφαρμογών, καθώς και νέων φορητών τερματικών. Σήμερα, υπάρχουν περίπου 140 εκατομμύρια συνδρομές κινητής τηλεφωνίας σε μια αγορά 90 εκατομμυρίων ανθρώπων.

Ο Le Ngoc Minh, Πρόεδρος της ‘MobiFone’, τονίζει: «Η συνεργασία με την Ericsson στο project για ένα ενιαίο Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην προσπάθειά μας για την περαιτέρω αναβάθμιση της απόδοσης του δικτύου και στη διατήρηση της θέσης μας, η οποία βασίζεται στην υπέρτερη ποιότητα της προσφοράς μας στην αγορά. Με το συγκεκριμένο project και την εφαρμογή του ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης Δικτύου, θα διασφαλίσουμε πως διαθέτουμε τόσο μια αποτελεσματική οργάνωση όσο και το σωστό τεχνικό υπόβαθρο, ώστε να εισάγουμε νέες υπηρεσίες στους πελάτες μας».

Η ‘MobiFone’, η οποία λάνσαρε το GSM δίκτυό της το 1993 και το 3G δίκτυο το 2009, αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του Βιετνάμ, με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 32%. Η ‘MobiFone’ διαθέτει περίπου 30 εκατομμύρια συνδρομητές στο Βιετνάμ και έξι Κέντρα Διαχείρισης Δικτύου στις πόλεις Ανόι, Ho Chi Minh, Danang, Can Tho, Hai Phong και Dong Nai. Το 2010, η MobiFone διακρίθηκε ως "Best Service Quality Operator" από το Υπουργείο Πληροφοριών και Επικοινωνιών του Βιετνάμ.

Ο κ. Jan Wassenius, επικεφαλής της "Ericsson Vietnam", αναφέρει: «Ο αριθμός των συνδρομών κινητής τηλεφωνίας του Βιετνάμ έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ενώ σήμερα η διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας είναι υψηλότερη του 150%. Στο περιβάλλον αυτό, η ποιότητα του δικτύου και η δυνατότητα για την εισαγωγή νέων υπηρεσιών και τερματικών, αποτελούν παράγοντες ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών. Μέσω της ενοποίησης των Κέντρων Διαχείρισης Δικτύου και την εφαρμογή του ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης Δικτύου, υποστηρίζουμε τις προσπάθειες της ‘MobiFone’ για την περαιτέρω βελτίωση της θέσης της στην αγορά».

Η Ericsson θα παραδώσει ένα ολοκληρωμένο και ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Δικτύου, συνδυάζοντάς το με επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες. Στις παραμέτρους που συναποτελούν το Σύστημα Διαχείρισης Δικτύου ξεχωρίζουν, ανάμεσα σε άλλες, οι εξής: Διαχείριση σφαλμάτων (αναγνώριση και εντοπισμός σφαλμάτων στο δίκτυο), Διαχείριση απόδοσης (μέτρηση της απόδοσης των ποικίλων συνιστωσών του δικτύου), Σύστ
Keywords
Τυχαία Θέματα