Nec και Lebovo ενώνουν τις δυνάμεις τους

18:51 5/7/2011 - Πηγή: PC Nea
H Lenovo και η NEC ανακοίνωσαν, σήμερα, το λανσάρισμα του NEC Lenovo Japan Group, το οποίο πρόκειται σύντομα να αναδειχθεί ως ο μεγαλύτερος πάροχος Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, στην Ιαπωνία.
Σύμφωνα με πρόσφατες αναλύσεις, ο νέος Όμιλος καλύπτει σχεδόν το 25% της Ιαπωνικής αγοράς, με δυνατή παρουσία τόσο στον εμπορικό και καταναλωτικό τομέα, όσο και στον κυβερνητικό. Ο Όμιλος έρχεται να ενισχύσει τα δυνατά σημεία και την εξειδίκευση των δύο εταιρειών, με απώτερο σκοπό την παροχή ισχυρότερης αξίας στους χρήστες και συνεργάτες στην Ιαπωνία, προσφέροντας, παράλληλα, ανταγωνιστικά και καινοτόμα προιόντα σε συνδυασμό με υπηρεσίες.Όπως δήλωσε ο Yang Yuanqing, CEO της Lenovo «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που ανακοινώνουμε το NEC Lenovo Japan Group. Απο τον Ιανουάριο που ανακοινώθηκε η κοινοπραξία, έχουν γίνει εκτεταμένες συζητήσεις με τη NEC, προκειμένου να επιτευχθεί αμοιβαία ανάπτυξη και, έτσι, να σταθεροποιηθούν τα θεμέλια αυτής της συνεργασίας. Στόχος παραμένει το αποτέλεσμα της στρατηγικής συμμαχίας πέραν των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.» Βάσει της στρατηγικής συμμαχίας ανάμεσα σε NEC και Lenovo, το NEC Lenovo Japan Group αποτελείται απο τρείς εταιρείες: από τη Lenovo NEC Holdings B.V., η οποία δημιουργήθηκε την 1η Ιουλίου και τις κατά 100% θυγατρικές της NEC Personal Computers Ltd. και Lenovo Japan Ltd. Έτσι, η NEC έλαβε US$175 εκατομμύρια από τη Lenovo μέσω της έκδοσης μετοχών της. Τόσο η NEC, όσο και η Lenovo κατέχουν μετοχές σε αυτή τη κοινοπραξία (51% Lenovo και 49% NEC). Ο Roderick Lappin, Πρόεδρος της Lenovo Japan Ltd., είναι ο Executive Chairman του ομίλου, ενώ ο Hideyo Takasu, Πρόεδρος και εκπρόσωπος της NEC Personal Computers Ltd., ανέλαβε καθήκοντα Προέδρου και CEO. «Με αυτή τη συμμαχία, και οι 2 εταιρείες θα εξακολουθήσουν να αναπτύσσονται, ενώ, παράλληλα, θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς Η/Υ στην Ιαπωνία. Παράλληλα, θα ενδυναμώσουμε τις προσπάθειές μας προκειμένου να ικανοποιούμε τους πελάτες μας στο 100%, αναφορικά με τη ποιότητα, λειτουργίες και διαθέσιμες υπηρεσίες. Τέλος, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης στρατηγικής συνεργασίας, θα συνεχίσουμε να σκεφτόμαστε επιπλέον ευκαιρίες δραστηριοποίησης», ανέφερε ο Nobuhiro Endo, Πρόεδρος της NEC. Παράλληλα με το επίσημο λανσάρισμα της συνεργασίας, η NEC Lenovo Japan, ανακοίνωσε σήμερα 2 επιπλέον πρωτοβουλίες, με σκοπό την ενδυνάμωση της πελατειακής εμπειρίας μέσω της τεχνικής υποστήριξης. Ειδικότερα: Η υπηρεσία «Product Help Support» της NEC, θα παρέχει δωρεάν τεχνική υποστήριξη πέραν του πρώτου έτους. Στο παρελθόν, οι ιδιώτες πελάτες πλήρωναν ένα επιπλέον ποσό για το δεύτερο χρόνο, ενώ απο τον Ιανουάριο 2012, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα δωρεάν υποστήριξης για όσο είναι κάτοχοι Η/Υ. Σημειώνεται ότι οι όροι παροχής της υπηρεσίες σε επιχειρησιακούς πελάτες παραμένουν ίδιοι.Η NEC Personal Computer Ltd., απο τον Οκτώβριο 2011, ενώνει τις δυνάμεις της με την τηλεφωνική υποστήριξη Η/Υ της Lenovo, κάτι που θα συμβάλει στη βελτίωση της υποστήριξης πελατών, στην Ιαπωνία. Σ
Keywords
Τυχαία Θέματα