OgilvyOne: πάνω από 50.000 επισκέψεις για την καμπάνια "Cosmote Απεριόριστα"

14:52 12/9/2011 - Πηγή: PC Nea
Με πάνω από 50.000 επισκέψεις τον Αύγουστο, η viral καμπάνια που σχεδίασε η OgilvyOne για τα προγράμματα συμβολαίου " Cosmote Απεριόριστα" έγινε μία από τις μεταλύτερες επιτυχίες του καλοκαιριού.Στη σελίδα www.aperiorista.gr που δημιουργήθηκε ειδικά για τις ανάγκες της καμπάνιας, οι "Γαλλίδες", πρωταγωνίστριες του επιτυχημένου τηλεοπτικού "Rooms To Let", δημιουργίας της Bold Ogilvy,
περιμένουν τους χρήστες να τις βοηθήσουν να βρουν φουλ πανσιόν.Διαγωνισμός με δώροΣυγκεκριμένα, οι χρήστες καλούνται να μπουν στο ρόλο του πρωταγωνιστή της καμπάνιας και να “ψήσουν” τις τουρίστριες ότι το δικό τους ξενοδοχείο προσφέρει περισσότερα κομφόρ, πατώντας τις σωστές λέξεις. Έτσι, λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμό με δώρο, γκαραντί, διακοπές για δύο με διαμονή πολυτελείας στις Κυκλάδες.Tα γυρίσματα για τις ανάγκες της online ενέργειας πραγματοποιήθηκαν από τη Foss Productions, με σκηνοθέτη το Νικόλα Δημητρόπουλο.ΠΗΓΗ: ΕΜΕΑ
Keywords
Τυχαία Θέματα