To Support 360° εμπλουτίζει τις υπηρεσίες του

14:16 6/12/2011 - Πηγή: PC Nea
Το Support 360°, το brand που καλύπτει όλες τις ανάγκες των καταναλωτών για την παράδοση, υποστήριξη, εγκατάσταση, συντήρηση και επισκευή των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών τους συσκευών, ενισχύει τις κορυφαίες λύσεις της αγοράς για προστασία Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Κινητών Τηλεφώνων.
Η υπηρεσία Total Support για σταθερούς και φορητούς υπολογιστές παρέχει στους πελάτες της ήδη ολική τεχνική υποστήριξη για 3 έτη, με δωρεάν απεριόριστες επισκευές, ανταλλακτικά & μεταφορικά
ενώ προβλέπει και δωρεάν ετήσιο έλεγχο καλής λειτουργίας, που περιλαμβάνει:

-Έλεγχο για ενδεχόμενη ύπαρξη ιών
-Εξέταση σκληρού δίσκου
-Ανασυγκρότηση δεδομένων δίσκου
-Σωστή διαχείριση BIOS

Τώρα χάρη στο νέο πακέτο Premium Total Support οι πελάτες του SUPPORT 360 εκτός από τις παραπάνω μπορούν να έχουν τις εξής επιπλέον καλύψεις:

-Κάλυψη θραύσης οθόνης (έως 2 επισκευές ή 2 αντικαταστάσεις οθόνης)
-Κάλυψη από πτώση υγρού στοιχείου στο πληκτρολόγιο (έως 2 επισκευές ή 2 αντικαταστάσεις πληκτρολογίου)
-Δανειστική συσκευή κατά τη διάρκεια της επισκευής
-Έκπτωση 10% σε υπηρεσίες Computing καθ' όλη τη διάρκεια του συμβολαίου.

Το απλό πακέτο Total Support ξεκινά από € 99 ενώ το νέο πακέτο Premium Total Support ξεκινά από μόνο € 124.

Ήδη 2 μήνες από το λανσάρισμα της νέας αναβαθμισμένης υπηρεσίας Premium Total Support περισσότεροι από 2.000 καταναλωτές το έχουν εμπιστευθεί..

Το δεύτερο, εξίσου δημοφιλές πακέτο υποστήριξης του Support 360° είναι το Safe Mobile με 1 χρόνο ολοκληρωμένης ασφαλιστικής κάλυψης κινητών τηλεφώνων.

Το κορυφαίο πακέτο κάλυψης κινητών τηλεφώνων περιλαμβάνει:

-Πλήρη κάλυψη επισκευής
-Αντικατάσταση συσκευής σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής (ανά συσκευή είτε 2 επισκευές ή 1 επισκευή & 1 αντικατάσταση ή 1 αντικατάσταση)
-Καμία χρέωση για εργασία, ανταλλακτικά και μεταφορικά
-Δανειστική συσκευή κατά τη διάρκεια της επισκευής
-Κάλυψη σε Ελλάδα και εξωτερικό και
-Μεταβίβαση της υπηρεσίας σε περίπτωση πώλησης της συσκευής

Τώρα οι καταναλωτές που θα εμπιστευθούν την ανανεωμένη υπηρεσία SAFE MOBILE έχουν το δικαίωμα χωρίς επιπλέον κόστος -καθ’ όλη τη διάρκεια του συμβολαίου τους- να επιστρέψουν τη συσκευή τους (εφόσον είναι λειτουργική) στα καταστήματα ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και να έχουν έκπτωση 25% επί της λιανικής τιμής στην οποία την είχαν αποκτήσει, για την αγορά καινούριας συσκευής από την αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος. Προϋπόθεση αποτελεί να μην έχουν πραγματοποιηθεί παραπάνω από μία επισκευές στο υπάρχον πρόγραμμα.

Οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται για πληροφορίες σε όλα τα καταστήματα Κωτσόβολος στα ειδικά Support 360° corners και στο www.SUPPORT360.gr, ενώ μεγάλη γκάμα υπηρεσιών Support 360° είναι διαθέσιμη στις ηλεκτρονικές αγορές www.kotsovolos.gr και www.electroworld.gr

Με αφορμή την ενίσχυση των πακέτων υπηρεσιών του Support 360°, ο κ. Μιχάλης Ζιγλής, Supply Chain and Services Director της
Keywords
Τυχαία Θέματα