Επεκταθείτε στο εξωτερικό με τη βοήθεια της Civitas

05:20 25/5/2011 - Πηγή: PC Nea
Καθώς οι συνθήκες της ελληνικής οικονομίας οδηγούν όλο και περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις στην αναζήτηση τρόπων εισόδου σε διεθνείς αγορές, η διαμόρφωση ενός ενιαίου και ολοκληρωμένου προγράμματος στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων αποκτά ιδιαίτερη σημασία.

Κατανοώντας πλήρως τους παράγοντες και τους περιορισμούς που υπαγορεύουν στις ελληνικές επιχειρήσεις το άνοιγμα προς τις αγορές του εξωτερικού, η CIVITAS εγκαινιάζει μια νέα
υπηρεσία ειδικά σχεδιασμένη για την υλοποίηση προγραμμάτων στρατηγικής επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία “International Communications Management” (ICOMM) στοχεύει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που έχουν ή θέλουν να αποκτήσουν διεθνή παρουσία, να σχεδιάσουν, να οργανώσουν και να εκτελέσουν αποτελεσματικά προγράμματα επικοινωνίας, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις μίας ή περισσοτέρων αγορών του εξωτερικού.

Σε μια εποχή που οι επιχειρήσεις διαθέτουν όλο και λιγότερους πόρους, αλλά ταυτόχρονα η στρατηγική τους θέτει σε πρώτη προτεραιότητα την επέκταση σε νέες αγορές, η CIVITAS μπορεί να τις βοηθήσει να ανοίξουν την πόρτα και να αξιοποιήσουν τα διεθνή media ώστε αρχικά να διεισδύσουν, και στη συνέχεια να ενισχύσουν τη θέση τους σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές.

Η δραστηριότητα του τμήματος ICOMM στη CIVITAS κινείται επάνω σε πέντε άξονες, καθοριστικούς για την επιτυχία ενός διεθνούς προγράμματος μάρκετινγκ και στρατηγικής επικοινωνίας:

α) Διεθνή παρουσία μέσω της αποκλειστικής συνεργασίας με τις εταιρείες Ketchum Pleon και Financial Dynamics, δύο από τις κορυφαίες εταιρείες συμβούλων επικοινωνίας στον κόσμο,

β) Παρουσία στις αγορές της Κύπρου, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Αλβανίας, της Σερβίας και της Τουρκίας, μέσω του δικτύου εταιρειών και συνεργατών του ομίλου CIVITAS,

γ) Εμπειρία και τεχνογνωσία μέσω της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού επικοινωνίας και της επιτυχημένης διεθνούς παρουσίας επιχειρήσεων/πελατών όπως η Frigoglass, η Skylogic, η Printec, η Tetrapak και η Alpha Bank

δ) Συστηματικό συντονισμό και κεντρική διαχείριση όλων των εμπλεκομένων φορέων, τόσο σε δημιουργικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο διαχείρισης έργου

ε) Ομάδες εξειδικευμένων στελεχών επικοινωνίας και έμπειρων επαγγελματιών από διάφορους κλάδους, οι οποίες εγγυώνται την επιτυχημένη διαχείριση τέτοιων πολυδιάστατων projects.

“Η εξωστρέφεια και η διείσδυση σε νέες αγορές αποτελούσαν πάντοτε παράγοντες επιτυχίας για μια επιχείρηση, ιδιαίτερα μάλιστα σε οικονομικά δύσκολες περιόδους όπως η τωρινή”, δηλώνει η κ. Βάντα Γιανναρά, Associate Director και επικεφαλής του τμήματος ICOMM στη CIVITAS.

“H CIVITAS, η οποία υλοποιεί ήδη προγράμματα στρατηγικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ στις αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και των ΗΠΑ για μια σειρά πελατών της, κατανοεί σε βάθος τόσο την ανάγκη, όσο και τη δυσκολία ενός τέτοιου εγχειρήματος.

Μέσα από το τμήμα “International Communication
Keywords
Τυχαία Θέματα