Η Adobe ανακοίνωσε τη διάθεση του Adobe TagManager

02:45 5/11/2011 - Πηγή: PC Nea
Η Adobe ανακοίνωσε τη γενική διάθεση του AdobeTagManager, μίας νέας κορυφαίας λύσης διαχείρισης των tags, από μία εταιρεία η οποία φέρνει εις πέρας πάνω από 5 τρισεκατομμύρια συνδιαλλαγές ετησίως, για πολλούς από τους μεγαλύτερους επαγγελματίες παγκοσμίως.
To AdobeTagManager συνδυάζει τις ανάγκες για απόδοση, ασφάλεια και διαχείριση δεδομένων, με την επιθυμία των digital marketers να επαναλαμβάνουν,
να δοκιμάζουν και να αξιοποιούν τις τάσεις και τις τεχνολογίες.
«Ο ρυθμός ανάπτυξης των καινοτομιών σήμερα είναι ραγδαίος και αποτελεί πραγματική πρόκληση για τους marketers το να παρακολουθούν πόσο γρήγορα νέα δυναμικά ψηφιακά κανάλια μετατρέπονται σε συμβατικά», δήλωσε ο Aseem Chandra, Vice President, Product Marketing, Digital Marketing Business Unit της Adobe. «Το TagManager βοηθά τους digital marketers να συγκεντρώνουν και να διαχειρίζονται πολύτιμα δεδομένα από αυτά τα ψηφιακά κανάλια, κερδίζοντας τα insights που χρειάζονται, ώστε να ικανοποιούν και να ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών τους».

Το AdobeTagManager οργανώνει τα tags (ένα μικρό κομμάτι κώδικα, συνήθως JavaScript, χρησιμοποιείται για να εντοπίσει ανώνυμα δεδομένα κοινού) από λύσεις μέσα στο Adobe Digital Marketing Suite, καθώς και από άλλα third party εργαλεία tagging και τεχνολογίες διαφημιστικής προβολής.

Η συγκεκριμένη προσέγγιση συμβάλλει στην άμεση ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών, αφού πλέον δεν απαιτείται να γίνονται αλλαγές στον κώδικα της σελίδας. Επιπλέον, το AdobeTagManager έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να απαντά και στις πλέον αυστηρές υποχρεώσεις των εταιρειών σχετικά με τη συλλογή και τη διαχείριση σημαντικών και ευαίσθητων ψηφιακών δεδομένων.

Στα κύρια πλεονεκτήματα του AdobeTagManager συμπεριλαμβάνονται:

Άμεση ανάπτυξη τεχνολογιών διαφήμισης και marketing
Οι digital marketers δε χρειάζεται να περιμένουν πλέον την άρση του lockdown του κώδικα, ώστε να προσθέτουν ή να αφαιρούν τεχνολογίες marketing. Τα tags χρειάζεται να ανανεώνονται ή να αλλάζουν καθώς οι απαιτήσεις αλλάζουν ή τα λάθη της ανάπτυξης αναγνωρίζονται, κι έτσι οι marketers έχουν πλέον την ελευθερία να κάνουν αυτές τις αλλαγές ακόμη πιο γρήγορα.

Κεντρική διαχείριση των tags
Η έκρηξη των ψηφιακών καναλιών marketing, όπως τα social, τα video και τα mobile, έχουν οδηγήσει σε μία εξαιρετικά σημαντική ανάπτυξη των τεχνολογιών διαφήμισης και marketing, οι οποίες αξιοποιούν το tagging για να συγκεντρώνουν ανώνυμα δεδομένα κοινού. Το AdobeTagManager λειτουργεί ως μία κεντρική κονσόλα, απλοποιώντας τη διαχείριση αυτών των tags.

Έξυπνη διαχείριση δεδομένων
Το AdobeTagManager παρέχει στους marketers μεγαλύτερο έλεγχο στα πολύτιμα δεδομένα, τα οποία συγκεντρώνονται από άλλα third party εργαλεία και τα διαχειρίζεται για λογαριασμό τους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας το AdobeTagManager, οι digital marketers μπορούν να προγραμματίσουν πότε ένα συγκεκριμένο tage πρέπει να σταματήσει να συγκεντρώνει δεδομένα ή να αφαιρέσει πλήρως το
Keywords
Τυχαία Θέματα