Στο online retail στρέφονται τα περιοδικά μόδας

11:45 4/4/2011 - Πηγή: PC Nea
Περιοδικά όπως το Vogue και το Elle επηρεάζουν εδώ και δεκαετίες τις καταναλωτικές επιλογές σε προϊόντα όπως τα ρούχα και τα αξεσουάρ. Σε μία προσπάθεια να αντισταθμίσουν τις απώλειες σε πωλήσεις, τα περιοδικά μόδας ξεκίνησαν να πωλούν τα προϊόντα που παρουσιάζουν στις σελίδες τους.

Καθώς συσκευές όπως το iPad της Apple αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται και ψωνίζουν
οι καταναλωτές, το ηλεκτρονικό εμπόριο εισέρχεται στις σελίδες των περιοδικών. Εκδόσεις μόδας, οι οποίες έχουν προσθέσει links στις ιστοσελίδες τους όπως αυτό της yoox.com, συνενώνουν την αναγνωστική με την αγοραστική εμπειρία, μία κίνηση που τις μετατρέπει από διαμορφωτές τάσεων σε virtual καταστηματάρχες.

“Οι εποχές που οι καταναλωτές χρειαζόταν να γυρίσουν στις τελευταίες σελίδες ενός περιοδικού για να βρουν τις διευθύνσεις των καταστημάτων έχουν παρέλθει”, δήλωσε στο Bloomberg η Σάνον Έντουαρντς, επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος της πύλης ηλεκτρονικών αγορών, ShopStyle. Ο συνδυασμός του λιανεμπορίου και των εκδόσεων είναι κάτι φυσικό από οικονομικής πλευράς αλλά και από καταναλωτικής, πρόσθεσε.

Η Hearst Magazines, εκδότρια του Cosmopolitan και του Esquire, θα εισάγει μία σειρά συνεργασιών στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου φέτος, σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Κάρεϊ, πρόεδρο της Hearst Corp., η οποία έχει έδρα στη Νέα Υόρκη. Η Vogue της Conde Nast Publications ένωσε τις δυνάμεις της τον προηγούμενο μήνα με τη Yoox, την ιταλική εταιρεία online λιανικής πώλησης ρούχων και αξεσουάρ.

Ωστόσο, η μετατροπή των περιοδικών μόδας σε e-retailers δεν είναι απλή υπόθεση. Πέρα από τις λογιστικές και τεχνολογικές δυσκολίες, τα περιοδικά θα πρέπει να βρουν περιεχόμενο το οποίο ωστόσο θα λειτουργεί “διαβρωτικά” για την ανεξαρτησία της συντακτικής ύλης. Η πλήρης ενσωμάτωση του εμπορικού τομέα μέσα στο συντακτικό περιεχόμενο σημαίνει ότι ο αναγνώστης θα πρέπει να μεταπηδά από μία τσάντα ή ένα ζευγάρι παπούτσια σε μία φωτογραφία η οποία του δίνει τη δυνατότητα να το αγοράσει με ένα κλικ, αντί να τον παραπέμπει κάπου αλλού για αγορές.

ΠΗΓΗ: ΕΜΕΑ
Keywords
Τυχαία Θέματα