Συμμαχία της Germanwings με την Amadeus

02:40 22/3/2011 - Πηγή: PC Nea
Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, και η Germanwings, μια από τις πιό επιτυχημένες εταιρείες χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, ανακοίνωσαν σήμερα την παρουσίαση μιας νέας λύσης διανομής που θα επιτρέψει στην εταιρεία να προσφέρει στα ταξιδιωτικά γραφεία περισσότερο ευέλικτες ταξιδιωτικές επιλογές, καθώς
επίσης και ολοκληρωμένες υπηρεσίες έκδοσης εισιτηρίων, πλήρως ενοποιημένες με τα συστήματα mid και back office της εταιρείας.

Η λύση της Amadeus δίνει επίσης την δυνατότητα στην εταιρεία να εκδίδει εισιτήρια της Lufthansa και να ξεκινήσει την διασύνδεση με την αεροπορική εταιρεία. Μέσα από αυτή τη συνεργασία με την Lufthansa, η Germanwings θα αποφύγει τις σύνθετες διαδικασίες τιμολόγησης, τα πολλαπλά συμβόλαια BSP* της ΙΑΤΑ και τις υπηρεσίες που απαιτούνται συνήθως για την διανομή εισιτηρίων.

Η Amadeus μπορεί να προσφέρει αυτή τη λύση χάρη στην τεχνολογική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από ταξιδιωτικά γραφεία και αεροπορικές εταιρείες για διαχείριση θεμάτων τιμολόγησης, διαθεσιμότητας και PNR. Η Amadeus παρέχει ένα επίπεδο διανομής που επεξεργάζεται όλες τις κρατήσεις της Germanwings που πραγματοποιούνται από τα ταξιδιωτικά γραφεία και συνδέονται με τον server έκδοσης εισιτηρίων της Lufthansa. Αυτό το τεχνολογικό μοντέλο έχει επιτευχθεί χάρη στην πρόσφατη συμφωνία της Germanwings με την Lufthansa η οποία θα λειτουργήσει σαν πωλητής και εκδότης εισιτηρίων για την εταιρεία χαμηλού κόστους.

Από το τέλος Ιανουαρίου, τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορουν πλεόν να κλείνουν συνδυαστικές πτήσεις και των δύο εταιρειών. Για παράδειγμα, μπορούν να προκρατούν ένα σκέλος του ταξιδιού με την Germanwings και το σκέλος της επιστροφής με πτήση της Lufthansa και να εκδίδουν ένα μοναδικό εισιτήριο. Η συγκεκριμένη λύση της Amadeus θα δώσει στα ταξιδιωτικά γραφεία την δυνατότητα να πραγματοποιούν αλλαγές στο ταξίδι ακόμη και μετά την πώληση, για ολες τις πτήσεις της Germanwings.

“Προσδοκούμε ότι με την βελτίωση του περιεχομένου μας και την προσαρμογή μας στον τρόπο λειτουργίας των ταξιδιωτικών γραφείων θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τις πωλήσεις μας σε αυτό το κανάλι,” σχολίασε ο κ. Ognjen Zeric, Αντιπρόεδρος του Τμήματος E-Commerce & Πωλήσεων της Germanwings. “Θέλουμε επίσης να στοχεύσουμε τους business ταξιδιώτες με μια περισσότερο ολοκληρωμένη στρατηγική εξυπηρέτησης μετά την πώληση που θα προσαρμοστεί ακόμη περισσότερο στις ανάγκες τους.”

Επιπλέον των δημοσιευμένων ναύλων, οι πελάτες των ταξιδιωτικών γραφείων είναι σε θέση να αγοράζουν ευέλικτους ναύλους της Germanwings με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και περιλαμβάνουν αλλαγές δωρεάν, καθώς επίσης και διαπραγματεύσιμους ναύλους με εταιρείες. Όλοι οι ναύλοι που διανέμονται μέσα από το σύστημα της Amadeus περιλαμβάνουν δωρεάν σνάκ και αναψυκτικό κατά τη διάρκεια της πτήσης, όπως επίσης και 20 κιλά επιτρεπόμενο βάρος αποσκευών με απεριόριστο αριθμό μεμονωμένων αποσκευών.

Η διαδικασία κράτησης κα
Keywords
Τυχαία Θέματα