Τρία βραβεία για την Heineken στα Social Media Awards 2013

07:35 17/10/2013 - Πηγή: PC Nea
Τρία βραβεία απέσπασε συνολικά η Heineken στα Social Media Awards 2013, που διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη χρονιά από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Eltrun, του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών.

Με βασικά κριτήρια διάκρισης τη δηµιουργικότητα, την καινοτοµία και την αποτελεσµατικότητα, η Heineken
κατέκτησε τρία βραβεία για τις ενέργειές της σε Facebook και Youtube. Συγκεκριµένα, απέσπασε Gold στην κατηγορία Best Content Marketing in Social Media για την καµπάνια Heineken Road to the Final, Silver στην ενότητα Best Use of Social Media for a Consumer Brand για την ενέργεια Heineken Spot the Small και Bronze στην κατηγορία Best Social Media Contest για την ενέργεια Heineken Serenade.

Ο Alexander Koch, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Για την Heineken, η δηµιουργική αξιοποίηση των social media δεν είναι απλά αναπόσπαστο στοιχείο της στρατηγικής marketing, αλλά κοµµάτι του DNA της µάρκας. Είµαστε πραγµατικά
περήφανοι που η προσέγγιση αυτή χάρισε στην Heineken τριπλή διάκριση στα Social Media Awards. Με ακόµα πιο δυναµική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και φρέσκιες ιδέες που κάνουν την διαφορά, η Heineken υπόσχεται να συνεχίσει να προσφέρει µοναδικές online εµπειρίες για τους καταναλωτές».
Keywords
Τυχαία Θέματα