«Halston»:Ντοκιμαντέρ για τον πρώτο πραγματικά επιτυχημένο Αμερικανό σχεδιαστή

Τριάντα χρόνια μετά τον θάνατό του, ο Halston παραμένει η επιτομή της αβίαστης αμερικανικής κομψότητας, το υπόδειγμα του σταρ σχεδιαστή που καταστράφηκε από τον υπέρμετρο εγωισμό του. 

Ένα ντοκιμαντέρ του CNN και μια σειρά του Netflix επιβεβαιώνουν την έμπνευση ενός διαχρονικού glamour και τα faux pas πίσω από τη σέξι εικόνα. Το ντοκιμαντέρ «Halston» του Φρεντερίκ

Τσενγκ ερευνά διεξοδικά τη δημόσια εικόνα και την επιχειρηματική οδύσσεια του πρώτου πραγματικά επιτυχημένου αυτοδημιούργητου Αμερικανού σχεδιαστή μόδας, του πολυπράγμονα designer που άνοιξε τον δρόμο για τις παγκόσμιες αυτοκρατορίες του Ραλφ Λόρεν και του Κάλβιν Κλάιν και τους δίδαξε, με τα λάθη του, πώς να μην αφήσουν την υπογραφή τους από τα μάτια τους και την επικαρπία της έμπνευσής τους να μετακυλίσει σε πολυεθνικούς κολοσσούς.   

Αποφεύγοντας να εντρυφήσει στο μελετημένα μυστηριώδες παρελθόν του ευειδούς ψηλού χωριατόπαιδου από το Ντεμόιν της Άιοβα, ο Τσενγκ αξιοποιεί στο μέγιστο το λιγοστό διαθέσιμο οπτικό υλικό, καθώς οι νέοι μέτοχοι του πρώην οίκου Halston έσβησαν τις βιντεοκασέτες με τα shows του, αφού πρώτα πούλησαν τα περισσότερα ρούχα των κολεξιόν σε τυχάρπαστους αγοραστές από πείσμα και εκδικητική διάθεση, μετά από ένα πικρό διαζύγιο ‒ μια προδιαγεγραμμένη ασυμφωνία χαρακτήρων. 

 Ο επίλογος του μεγαλύτερου ονόματος στον χώρο της μόδας στα '70s, του ανθρώπου που έδειχνε να γλεντάει όσο κανείς τη γυαλιστερή κραιπάλη του Studio 54 παρέα με τα μοντέλα, τις διάσημες φίλες και την κακή επιρροή του Βενεζουελανού εραστή του, Βίκτορ Χιούγκο Γκαρσία, μοιάζει τόσο σοκαριστικός όσο και η αιφνίδια απόφαση του Χάλστον να γίνει ο πρώτος designer πρώτης γραμμής που σύναψε συμφωνία ενός δισεκατομμυρίου ‒απίστευτο ποσόν για το 1983‒ με τη μικροαστική αλυσίδα ρουχισμού, JC Penney. 

Για λογαριασμό του Netflix ο Ράιαν Μέρφι του «American Horror Story», του «Glee» και του «Feud» επιμελείται μια μίνι σειρά που εστιάζει στη ζωή και στο έργο του Χάλστον, βασισμένη στο «Simply Halston» του Στιβ Γκέινς ‒ είναι τόσο μεγάλο το προνόμιο που απολαμβάνει ο Μέρφι των 300 εκατομμυρίων, που απλώς ζήτησε να διασκευάσει ένα βιβλίο το οποίο το Netflix είχε απορρίψει μερικά χρόνια νωρίτερα, και το δίκτυο συμφώνησε αμέσως! 

Πηγή: www.lifo.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα