Μιχαηλίδου: Συνεχίζουμε την καλλιέργεια του 'Δεν ξεχνώ' ως χρέος στη νέα γενιά

Το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, πενήντα χρόνια μετά την τουρκική εισβολή και με συνεχιζόμενη την παράνομη κατοχή, συνεχίζει δυναμικά την καλλιέργεια του «Δεν ξεχνώ, αγωνίζομαι, διεκδικώ», ως χρέος στη νέα γενιά, το μέλλον αυτού του τόπου, δήλωσε η Υπουργός Αθηνά Μιχαηλίδου.

Σε χαιρετισμό της, 

στην εκδήλωση αφιέρωμα για τα πενήντα χρόνια προσφοράς

και δημιουργίας του Λυκείου Αγίου Νεοφύτου Πάφου, η Υπουργός Παιδείας  είπε ότί η εκδήλωση αποτελεί αφιέρωμα σε όσες και όσους συνέβαλαν στη λειτουργία και την εξέλιξη του ιστορικού αυτού σχολείου, καταξιώνοντας το, μέσα από όποια θέση και αν το υπηρέτησαν, ως ένα από τα εκπαιδευτήρια με σημαντική προσφορά στην παιδεία, την ιστορία, την πνευματική και την κοινωνική ζωή του τόπου μας.

"Εκπροσωπώντας σήμερα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος δεν κατέστη δυνατόν να παρευρεθεί λόγω άλλων ειλημμένων υποχρεώσεων, θα ήθελα να σας μεταφέρω τους χαιρετισμούς του και τις ευχές του για συνέχιση της καταξιωμένης πορείας του Σχολείου και για περισσότερες προσωπικές και συλλογικές επιτυχίες" είπε

Αναμφίβολα, ανέφερε, η ίδρυση και η λειτουργία του σχολείου το 1974, αμέσως μετά τις αποφράδες μέρες του μαύρου εκείνου καλοκαιριού, υπήρξε ένα σημαντικό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή, αφού σηματοδότησε μια νέα εποχή για την εκπαίδευση και τη διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς της πόλης και της επαρχίας της Πάφου.

"Μέσα από τη συνδρομή της Μονής του Αγίου Νεοφύτου, που αγκάλιασε εξαρχής τη μαθητική και την εκπαιδευτική κοινότητα, το σχολείο, που αρχικά λειτούργησε ως Γυμνάσιο, αποτέλεσε πνευματικό κέντρο και κυψέλη γνώσης, τιμώντας και δικαιώνοντας τους πρωτεργάτες της ίδρυσης και τους ευεργέτες του".

Η Υπουργός είπε ότι καθοριστική προς την κατεύθυνση αυτή αποδείχθηκε η προσφορά της εκάστοτε διεύθυνσης, του εκπαιδευτικού και του λοιπού προσωπικού, που πλαισίωσε και κόσμησε εξαρχής μέχρι και σήμερα τη λειτουργία και τη μετεξέλιξη του σχολείου.

"Η δική τους αφοσίωση και ο δικός τους ζήλος αποτυπώνονται στο πλούσιο εκπαιδευτικό τους έργο, καθώς και στη διαμόρφωση και εξέλιξη της προσωπικότητας των παιδιών που διαχρονικά φοίτησαν στο σχολείο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι το εκπαιδευτήριο, από ιδρύσεως του, συνδέεται με σπουδαίες επιτυχίες των μαθητών και μαθητριών του σε πνευματικό, κοινωνικό, πολιτιστικό και αθλητικό επίπεδο, ενώ οι απόφοιτες και οι απόφοιτοί του ξεχωρίζουν, τόσο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία όσο και ως ενεργοί και δραστήριοι πολίτες" ανέφερε.

Επεσήμανε  την καθοριστική συμβολή του σχολείου στη διατήρηση της εθνικής συνείδησης και ταυτότητάς λέγοντας ότι το σχολείο, με έναρξη λειτουργίας του την περίοδο αμέσως μετά την τουρκική εισβολή, ταύτισε τη διαδρομή του με τον αγώνα για την απελευθέρωση και την επανένωση της πατρίδας μας και αποτέλεσε πυρήνα υψηλού φρονήματος, εμφυσώντας στη μαθητική κοινότητα τον πόθο της επιστροφής στις πατρογονικές μας αξίες.

"Ως Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, πενήντα χρόνια μετά την τουρκική εισβολή και με συνεχιζόμενη την παράνομη κατοχή, συνεχίζουμε δυναμικά την καλλιέργεια του «Δεν ξεχνώ, αγωνίζομαι, διεκδικώ», ως χρέος μας στη νέα γενιά, το μέλλον αυτού του τόπου. Οφείλουμε, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τις εκπαιδευτικούς μας, να δώσουμε στους μαθητές και στις μαθήτριες μας όλα εκείνα τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν να εξελιχθούν σε πολίτες ικανούς να συμβάλουν στην πρόοδο, την ευημερία και την απελευθέρωση της πατρίδας μας" τόνισε.

Προς την κατεύθυνση αυτή, είπε, "το έργο που επιτελείτε εσείς, η διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Λυκείου Αγίου Νεοφύτου Πάφου, αλλά και τα επιτεύγματα εσάς, των μαθητών και μαθητριών του, θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά. Απευθύνω, λοιπόν, τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες και όλους και σας διαβεβαιώνω ότι το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό σας, έτοιμο να συζητήσει τις εισηγήσεις σας, έτσι ώστε το σχολείο σας να εξακολουθήσει να καταξιώνεται ως ένα σημαντικό εκπαιδευτήριο, ως ένα φυτώριο γνώσεων και αξιών".

Πηγή: ΚΥΠΕ

Keywords
Τυχαία Θέματα