Το νέο καμπάνια της PETA για τα δερμάτινα είδη που σοκάρει

H διαφημιστική εταιρία Ogilvy &Mather στην Bangkok σε συνεργασία με την PETA Ασίας αποφάσισαν να κάνουν κάτι δραστικό για να μπει ένα τέλος στα εγκλήματα εναντίον των ζώων.

Η PETA (Άνθρωποι για την Ηθική Μεταχείριση των Ζώων) είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο ένωση για την υπεράσπιση των ζώων. Αυτή τη φορά συνεργάστηκε μαζί με την διαφημιστική εταιρία Ogilvy &Mather και άνοιξαν

ένα ψεύτικο κατάστημα που μέσα είχαν τοποθετηθεί δερμάτινα είδη. Αυτά όμως τα δερμάτινα είδη, αν και με μία πρώτη όψη έδειχναν φυσιολογικά, από μέσα περιείχαν ψεύτικες σάρκες ζώων και αίμα. Μάλιστα, μια τσάντα είχε μέχρι και μια καρδιά που χτυπούσε.

Το συγκεκριμένο μαγαζί βρισκόταν σε ένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά κέντρα της Bangkok με πλήθος κόσμου να το επισκέπτεται. Έτσι λοιπόν, ανυποψίαστοι καταναλωτές έβλεπαν αυτό το φρικιαστικό μυστικό περιεχόμενο και ο τρόμος στο βλεμμα τους ήταν εμφανής. Σκοπός του πειράματος είναι να τρομοκρατήσουν το κόσμο και να σταματήσει να αγοράζει αντικείμενα που έχουν δημιουργηθεί από αληθινό δέρμα. Όπως φανερώνουν τα στατιστικά κάθε χρόνο σκοτώνονται 440.000 πύθωνες στης Νοτιοανατολική Ασία, ενώ για μια μέση τσάντα χρειάζεται να θανατωθούν μέχρι και τέσσερις κροκόδειλοι.

Δείτε το βίντεο στο Sigmalive Magazine.

Keywords
Τυχαία Θέματα