Πτώση στη βρετανική διαφημιστική δαπάνη για το 2012 δείχνουν προβλέψεις

Πάνω από 60 εκατομμύρια λίρες θα είναι η πτώση στη διαφημιστική δαπάνη της βρετανικής αγοράς το 2012 παρά την ενίσχυση που αναμένεται να φέρουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες και τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, προβλέπει το διαφημιστικό πρακτορείο ZenithOptimedia.

Όπως αναφέρει ο Guardian, οι εφημερίδες αναμένεται να σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος αυτής της πτώσης καθώς σουπερμάρκετ και τράπεζες

κόβουν τη διαφημιστική δαπάνη τους πάνω από 25%.

Σύμφωνα με την εκτίμηση, η ανάπτυξη της διαφημιστικής αγοράς θα πέσει από το 3,7% του Δεκεμβρίου στο 3,2% και αυτό αντιστοιχεί σε συνολική πτώση 63 εκατ. λιρών με τις εφημερίδες, τα περιοδικά και την υπαίθρια διαφήμιση να δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις για αναθεώρηση προς τα κάτω, ενώ το ραδιόφωνο αναμένει αύξηση του μεριδίου και η τηλεόραση διατηρεί το 1% ανάπτυξης.

Ειδικά για τις βρετανικές εφημερίδες η ετήσια πτώση των διαφημιστικών εσόδων αναμένεται να αγγίξει το 1,7% σε σύγκριση με την πρόβλεψη Δεκεμβρίου που έδινε οριακή αύξηση 0,2%.

Keywords
Τυχαία Θέματα