Στρατηγική συνεργασία Spin Communications με το www.msn.gr για τις εκλογές

Το δημοφιλές portal www.msn.gr θα εμπλουτίσει την ύλη του με μία επιπλέον θεματική ενότητα αφιερωμένη στις εκλογές. Η ανάπτυξη της ενότητας αυτής πραγματοποιείται σε συνεργασία με την εταιρία στρατηγικού σχεδιασμού και επικοινωνίας Spin Communications (www.spin-communications.com).

Η νέα ενότητα, η οποία θα ξεκινήσει την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, θα φιλοξενεί συνεντεύξεις

πολιτικών, οι οποίοι εν όψει της εκλογικής αναμέτρησης θα κληθούν να απαντήσουν σε πρωτότυπες και διαφορετικές ερωτήσεις, καθώς και πλούσια ειδησεογραφία, η οποία θα ανανεώνεται διαρκώς μεταφέροντας στους αναγνώστες τον παλμό της πολιτικής επικαιρότητας. Το περιεχόμενο της νέας αυτής ενότητας θα πλαισιώνεται με διαδραστικές εφαρμογές σχετικές με τις εκλογές.

Η κα. Βάλια Παπασπύρου, MSN Executive Producer για την Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Το www.msn.gr αντιλαμβανόμενο την ανάγκη του κοινού για πλούσια και ολοκληρωμένη ενημέρωση καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, προχώρησε στη δημιουργία μιας εξειδικευμένης ενότητας για τις εκλογές σε συνεργασία με την Spin Communications. Στην ενότητα αυτή ο επισκέπτης θα συναντήσει πλούσιο και πρωτότυπο υλικό, η παρουσίαση του οποίου θα ακολουθεί το μοντέρνο και καθαρό στήσιμο του www.msn.gr, διευκολύνοντας την πλοήγηση μεταξύ των ενοτήτων και επιτρέποντας το γρήγορο εντοπισμό σημείων ενδιαφέροντος».

Ο κ. Σπύρος Ριζόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Spin Communications ανέφερε: «Ενώνουμε την πολυετή εμπειρία και την τεχνογνωσία μας στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας,  με έναν ηγέτη του Διαδικτύου, το msn. Είναι μια καινοτόμα, δημιουργική και συναρπαστική συνεργασία που προχωράει μπροστά την πολιτική επικοινωνία στην Ελλάδα».

H Spin Communications έχει καταξιωθεί από το 2003 ως μια από τις πλέον σύγχρονες, καινοτόμες και αποτελεσματικές εταιρείες του κλάδου της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Διαθέτει πλήρως οργανωμένα τμήματα πολιτικής και εταιρικής επικοινωνίας, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε πρόσωπα και οργανισμούς που αναζητούν αποτελεσματική και στοχευμένη επικοινωνία με τα κοινά τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα