ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ: AirFastTickets- Το ελληνικό πρακτορείο με τους 15 εκατ. πελάτες

12:43 2/10/2012 - Πηγή: Olympia
Μια επιχείρηση που γεννήθηκε καταμεσής της κρίσης, αλλά κατάφερε μέσα σε δύο μόλις χρόνια να γίνει μια από τις πιο υγιείς τουριστικές επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη…  

Από τον Παναγιώτη Χριστόπουλο

Ποιος είπε ότι μέσα στην κρίση δεν γεννιούνται ευκαιρίες; Ας διαβάσει προσεκτικά το παράδειγμα της AirFastTickets.com και του ιδρυτή της, του νεαρού επιχειρηματία κ. Νίκου Κοκλώνη, που αποδεικνύει πως αυτό που χρειάζεται είναι σκληρή δουλειά, πίστη και αποφασιστικότητα.

Στην Ελλάδα του 2012, όπου η μιζέρια

και η γκρίνια έχει απλωθεί πάνω από το μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας, παραλύοντάς το και μην αφήνοντάς το να ανοίξει τα φτερά του,κάποιοι επιχειρηματίες συνεχίζουν να αποτελούν λαμπρό παράδειγμα και να κάνουν θαύματα!

Ναι, είναι υπερβολικός ίσως ο χαρακτηρισμός «θαύμα», αλλά εσείς πώς θα αποκαλούσατε μιαεπιχείρηση που ξεκίνησε το 2009, όταν πια ήταν σαφές ότι η οικονομική κρίση θα πλήξει πολύ δυνατά την Ελλάδα, με 5 υπαλλήλους, για να φτάσει, 3 μόλις χρόνια αργότερα, να κάνειτζίρους της τάξης των 30 εκατ. ευρώ και να πλησιάζει το 1 εκατ. ευρώ ετήσιο κέρδος;

Η εταιρεία AirFastTickets, που δραστηριοποιείται στο χώρο των τουριστικών υπηρεσιώνμέσω διαδικτύου, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση. Ένα ιδανικό παράδειγμα προς μίμηση για νέους επιχειρηματίες, από αυτά που λατρεύουμε να σας παρουσιάζουμε κάθε Τρίτη στην στήλη μας «Ψωνίζουμε Ελληνικά». Είναι η νεότερη και με την μικρότερη ιστορία επιχείρηση από όσες έχουμε παρουσιάσει ποτέ, αλλά έχουμε ένα σαφή λόγο γι’ αυτό: Γιατί, την ίδια ώρα, είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη και, κυρίως, αυτή που αποδεικνύει ότι ηοικονομική κρίση δεν είναι δικαιολογία για να μην γίνονται επενδύσεις και να μην αναλαμβάνονται επιχειρηματικές πρωτοβουλίες.

Από το χρηματοοικονομικά στον τουρισμό

Ήταν το 2009, όταν ο κ. Νίκος Κοκλώνης, μόλις 29 ετών, με τραπεζικές σπουδές στην ΑΣΟΕΕ και διδακτορικό στην Οικονομική Ανάλυση στο Βερολίνο, αλλά χωρίς προηγούμενη εμπειρία από τον κλάδο του τουρισμού, αποφάσισε να ξεκινήσει μια μικρή online εταιρεία. Τα πρώτα γραφεία άνοιξαν στον Πειραιά και μέχρι το 2010 η AirFastTickets απασχολούσε 5 υπαλλήλους όλους κι όλους. Αλλά ο κ. Κοκλώνης είχε ένα σαφές business plan και τα όνειρά του δεν περιορίζονταν στην ολοένα και πιο μίζερη ελληνική πραγματικότητα.

Το 2011 η εταιρεία ανοίγει τα φτερά της στην υπόλοιπη Ευρώπη και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Μέχρι τον Απρίλιο θα φτάσει να έχει πουλήσει 150.000 αεροπορικά εισιτήρια σε Ιταλούς και Γερμανούς! Τα αντανακλαστικά του κ. Κοκλώνη είναι άψογα. Σε ελάχιστο χρόνο θα ανοίξει νέα γραφεία στο Βερολίνο, για να εξυπηρετήσει την ολοένα και πιο αυξανόμενη ζήτηση από την Γερμανία. Και η επέκταση της AirFastTickets δεν σταματά εκεί. Επόμενος σταθμός γίνεται το Λονδίνο, όπου ανοίγει το τρίτο της γραφείο!

Σε όλα τα γραφεία και του εσωτερικού και του εξωτερικού, πάντως, οι διευθυντές είναιΈλληνες. Από τα περίπου 120 άτομα που έχει φτάσει να απασχολεί σήμερα η επιχείρηση, το 70% είναι Έλληνες. Αλλά οι

Keywords
Τυχαία Θέματα