Προεκλογική e-κστρατεία στο Facebook και το twitter

14:02 22/4/2012 - Πηγή: Olympia
Μια νέα… e εποχή ξεκινάει για τις εκστρατείες των κομμάτων και υποψηφίων  με την έναρξη της φετινής προεκλογικής περιόδου, καθώς facebook, twitter και YouTube βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εκλογικής μάχης, προσφέροντας εικόνα, ήχο και κείμενο απεριορίστων λέξεων, σε συνδυασμό με την αμεσότητα και το χαμηλό κόστος που προσφέρουν. Με τους νέους, αλλά και τους επαγγελματίες να έχουν μπει δυναμικά
στο χώρο της κοινωνικής δικτύωσης (social media), τα κόμματα επενδύουν σε αυτήν, άλλα σε μεγαλύτερο και άλλα σε μικρότερο βαθμό, πιστεύοντας ότι θα πετύχουν να πιάσουν τον παλμό των ψηφοφόρων και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους. Σε μία περίοδο που η Ελλάδα μαστίζεται από την οικονομική κρίση, τα κόμματα επιλέγουν να ξοδέψουν όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα, παραμερίζοντας τους παραδοσιακούς και διόλου οικολογικούς τρόπους προεκλογικών εκστρατειών με τους τόνους φυλλαδίων και τις αφίσες και δίνοντας βήμα στους πολίτες να εκφράσουν τις απόψεις τους, να ενημερώνονται για τις θέσεις τους και να γνωρίσουν καλύτερα τους υποψηφίους μέσα από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.  (E.T)(online-press)
Filed under: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Keywords
Τυχαία Θέματα