Έλληνες, οι πιο απαισιόδοξοι καταναλωτές στην Ευρώπη

Ανακάμπτει για δεύτερο συνεχή μήνα ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης και φθάνει τον Φεβρουάριο στις -67,3 μονάδες, στη λιγότερο αρνητική … επίδοση του τελευταίου πενταμήνου, σύμφωνα με έρευνα οικονομικής συγκυρίας που πραγματοποίησε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ). Η απαισιοδοξία των καταναλωτών αμβλύνεται ως ένα βαθμό, όμως η ανασφάλεια για τα πραγματικά εισοδήματα και την
Keywords
Τυχαία Θέματα