Γιατί η e-καμπάνια του Ομπάμα ήταν επιτυχής

Η διαδικτυακή καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα αποτέλεσε σημείο “κλειδί” στην προεκλογική του εκστρατεία και κατ’ επέκταση την επανεκλογή του. Τι ήταν αυτό όμως, που την έκανε επιτυχημένη;

Σύμφωνα με την έκθεση της πολιτικής ιστοσελίδας EngageDC, οι λόγοι της επιτυχίας είναι τέσσερις και είναι οι εξής:

1. Προσέλαβε ειδικούς στο διαδίκτυο κι όχι πολιτικούς

Ο Αμερικανός πρόεδρος επέλεξε ανθρώπους που έχουν γνώση του διαδικτύου και όχι πολιτικούς συμβούλους, για να διαχειριστούν την προεκλογική του εκστρατεία στα social media.

Αφού επέλεξαν τα πρόσωπα που θα ήθελαν να εργαστούν για τον σκοπό αυτόν, οι συνεργάτες του και ο ίδιος έστειλαν αυτό το mail:

“Είστε από τους λίγους που λαμβάνουν αυτό το μήνυμα, λόγω των πεποιθήσεών σας. Πιστεύουμε, ότι μπορεί να γνωρίζετε κάποιον ή κάποια, που θα άφηνε τη δουλειά του, για να ασχοληθεί με την καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα, τους επόμενους 18 μήνες. Δεν θα είναι πολλά τα λεφτά, και οι ώρες είναι τρομακτικά πολλές”… και κάπως έτσι έφτιαξε το στρατηγείο των περισσότερων από 100 ανθρώπων.

2. Εμπιστοσύνη στους αναλυτές

Τα στατιστικά δεδομένα δεν λένε ψέματα και το επιτελείο του Ομπάμα το γνώριζε αυτό καλά. Όπως επίσης γνώριζε, ότι αυτό είναι και το κλειδί της επιτυχίας.

Γι’ αυτό και η ομάδα αναλυτών που επελέγησαν για τις εκλογές του Νοεμβρίου, ήταν σε αριθμό τετραπλάσια από εκείνη του 2008.

3. Στρατός “φίλων” στήριξε την προσπάθεια

Περισσότεροι από 1.200.000 ενεργοί χρήστες στο facebook, 34 εκατομμύρια “φίλοι και το 98% των Αμερικανών χρηστών στις Ηνωμένες Πολιτείες είχε “φίλο” κάποιον από τους οπαδούς του Ομπάμα, βοηθώντας στη διάδοση του μηνύματός του. 24.000.000 followers στο Twitter, οι περισσότεροι από τους οποίους “ανέβαζαν” φωτογραφίες.

Αυτή ήταν η δύναμή του; Κι όμως, όχι! Η ομάδα του Ομπάμα για τα social media αποτελείτο από αυστηρά 4 άτομα,

4. Έκανε “κλικ” στις δωρεές

Περισσότερα από 690 εκατομμύρια δολάρια, περίπου 200 δηλαδή εκατομμύρια περισσότερα σε σχέση με το 2008 “μάζεψε” για την προεκλογική του εκστρατεία ο Αμερικανός πρόεδρος μέσω διαδικτύου.

Η ομάδα του περιελάμβανε 18 ανθρώπους, που ασχολήθηκαν αποκλειστικά με αυτόν τον στόχο, αφού μέσα από αλγόριθμους καθόρισαν τα σημεία που ήταν πιο αποτελεσματικά.

Πηγή: Mashable

The post Γιατί η e-καμπάνια του Ομπάμα ήταν επιτυχής appeared first on Enimerwsi.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα