31o Ράλλυ Φθιώτιδος – 4ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου: Αποτελέσματα

02:02 2/4/2012 - Πηγή: OnSports

Μονομαχία μέχρι την τελευταία ειδική είχε το 31ο Ράλλυ Φθιώτιδος, πρώτο αγώνα του Πρωταθλήματος ασφάλτινων ράλλυ.

Πρωταγωνιστές ήταν οι Στέφανος Καμιτσάκης και Λάμπρος Κύρκος με τον πρώτο να παίρνει μια σπουδαία νίκη απέναντι σε ένα, πάντα δυνατό αντίπαλο. Ο αγώνας ως γνωστόν ήταν διπλός καθώς περιλάμβανε και το 4ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου σε μια προσπάθεια της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας να περιορίσει το κόστος και να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Παρά τις εγγενείς δυσκολίες, όλα κύλησαν ομαλά.

Σε

ότι αφορά τα αποτελέσματα, οι Στέφανος Καμιτσάκης – Σπύρος Μπαρδάκης με Mitsubishi Evo IX διέπρεψαν μέσα στις ειδικές και πήραν έτσι την πρώτη τους νίκη σε αγώνα ράλλυ. Κέρδισαν τις τέσσερις από τις πέντε και μέσα σε αυτές ήταν και η νυχτερινή που αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση για όλα τα πληρώματα. Η μάχη κορυφώθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή, όπου ο Καμιτσάκης ήταν 7 δευτερόλεπτα εμπρός από τον Κύρκο και όχι μόνο δεν χαλάρωσε αλλά σημείωσε και καλύτερη επίδοση σε σχέση με το πρώτο σκέλος για να πάρει τη νίκη θριαμβευτικά. Οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης επίσης με Mitsubishi Evo IX κάλυψαν μόλις ένα δευτερόλεπτο από τη συνολική διαφορά. Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσαν οι Δημήτρης Μίχος – Κώστας Χειράκης με Mitsubishi Evo IX που επέστρεψαν έπειτα από απραξία μιας ολόκληρης αγωνιστικής σεζόν, αυτής του 2011. Σπουδαία εμφάνιση έκαναν και οι Αντώνης Γιοβάς – Κώστας Γρηγοριάδης με το Mitsubishi Evo VIII.

Στις ειδικές της Κυριακής ήταν μονίμως ανάμεσα στους πέντε κορυφαίους με αποτέλεσμα να κερδίζουν μετά το μεσαίο service και την τέταρτη θέση από τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη με Seat Ibiza Kit Car. Οι Κρητικοί ήταν άκρως ανταγωνιστικοί και το Σάββατο βράδυ και την Κυριακή αλλά έχασαν στις λεπτομέρειες από τον Γιοβά που στέφθηκε και νικητής στην Α8. Στην έκτη θέση ολοκλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος – Νικόλας Κοτσιλιάνος με Honda Civic Type-R. Μετά την εγκατάλειψη του Ζάχου νωρίς την Κυριακή δεν αντιμετώπισαν καμία δυσκολία και άνετα επικράτησαν στην F2 και στην Α7.

Μια θέση πιο πίσω στη γενική και την κλάση ήταν οι Νίκος Παυλίδης – Μαρία Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 που είχαν ένα σταθερό αγώνα και η πολύ μικρή διαφορά από τους Ανδρέα Περάκη – Κώστα Κουρουγκιαούρη με Peugeot 106 δημιουργήθηκε στο φινάλε. Ο Περάκης ένιωσε να χαλάει ο αγώνας τους όταν βρέθηκε πίσω από το ντελαπαρισμένο Peugeot του Παραβάντη, όμως με το δίκαιο χρόνο που πήρε από την οργάνωση, ήταν σε θέση να πάρει τη νίκη στην Α6 και τελικά την 8η θέση αφήνοντας 9ους τους Παρασκευά Φούρλα – Ελένη Παππά με Honda Civic, οι οποίοι ωστόσο επικράτησαν Ε10. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης Γάτσος – Μαρία Αμαραντίδου με Citoren Saxo VTS. Για το 4ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου ο αγώνας σίγουρα δεν ήταν τόσο αμφίρροπος, ωστόσο υπήρχε ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Νικητές αναδείχθηκαν οι Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος με Mitsubishi Evo IX. Ήταν ταχύτεροι και στα τρία περάσματα του Σπριντ και φυσικά δεν δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν και στη γενική αλλά και στην

Keywords
Τυχαία Θέματα