Formula 1: Τι θα δούμε τη σεζόν που έρχεται

Φεύγει ο Μπαρικέλο, έρχεται ο Ραϊκόνεν, επιστρέφει η Williams Renault και κόβονται... οι μύτες. Α ναι, και τα προσπεράσματα θα είναι πολύ περισσότερα!

Από τον Παναγιώτη Χριστόπουλο

Σε λιγότερo από ένα μήνα (στις 18 Μαρτίου) ξεκινάει το 63ο πρωτάθλημα της Formula 1. Οι ομάδες και οι οδηγοί βρίσκονται στην τελική ευθεία της προετοιμασίας τους και οι παρουσιάσεις των νέων μονοθεσίων καθώς και οι τελικές τους δοκιμές θα γεμίσουν το χρόνο

μέχρι τότε. Ας ζεστάνουμε λοιπόν κι εμείς τα... λάστιχά μας, με έναν δεκάλογο όσων θα μας απασχολήσουν στην σεζόν που έρχεται και, φυσικά, με την παρουσίαση του ρόστερ των 12 ομάδων.

Δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για την σεζόν 2012

Επιστρέφει η Williams Renault: Όχι, δεν είναι η μεγάλη ομάδα που με τον Προστ, τον Μάνσελ, τον Ντέιμον Χιλ και τον Ζακ Βιλνέβ όρισε τα ‘90s, αλλά και πάλι, το όνομα θα προκαλέσει ρίγη σε πολλούς. Η Williams F1 Team εγκατέλειψε τον κινητήρα της Cosworth και «φόρεσε» Renault. Μένει να δούμε πού θα την παει αυτή η αλλαγή.

Η Lotus δεν είναι η… Lotus: H φετινή Lotus είναι η ομάδα που πέρσι έτρεχε ως Renault, ενώ η περσινή Lotus φέτος θα λέγεται Caterham (αφού το αφεντικό της αγόρασε την Caterham, και θέλει να τα διαφημίσει όσο περισσότερο γίνεται). Αυτό όμως θα μας οδηγήσει στο εξής παράδοξο: Το ιστορικό σκούρο πράσινο της Lotus θα το φοράει φέτος μια άλλη ομάδα, ενώ αυτή που θα φέρει το όνομα Lotus, θα είναι βαμμένη μαύρη!

Ξανά αγώνας στις ΗΠΑ: Όχι, δεν επιστρέφει στο καλεντάρι η Ινδιανάπολις. Στις 18 Νοεμβρίου η Formula 1 θα επισκεφθεί μια ολοκαίνουργια πίστα, στο Ώστεν του Τέξας.

Καλώς τον Κίμι: Τρία χρόνια μετά τις τρέλλες του στο WRC και στο NASCAR, ο Κίμι Ραϊκόνεν επιστρέφει στους αγώνες που τούς κατέχει καλύτερα. Το ερώτημα τώρα είναι αν θα δούμε τον παλιό καλό Κίμι ή κάποιον άλλον... Είναι και το ότι θα οδηγάει μια Lotus και όχι μια Ferrari ή μια McLaren.

Ποιος τού έκοψε τη μύτη: Στην αεροδυναμική (και την αισθητική) των μονοθεσίων, η πιο μεγάλη αλλαγή είναι τα νέα ρύχγη που είναι εντελώς πλακουτσωτά ή και κομμένα για τις περισσότερες ομάδες.

Το ουράνιο τόξο της Pirelli: Όλες οι ομάδες θα φορούν λάστιχα Pirelli. H ιταλική εταιρεία φέρνει φέτος ακόμη πιο μαλακές γόμες και ακόμη περισσότερα χρώματα για να τις διακρίνουμε. Η πολύ μαλακή θα έχει κόκκινο σιρίτι στο πλάι, η μαλακή κίτρινο, η μεσαία λευκό και η σκληρή γκρι. Με πράσινο θα χαρακτηρίζεται το λάστιχο για τις ενδιάμεσες καταστάσεις (λίγο νερό στην πίστα) και με μπλε το βρόχινο.

Το τρίτο πρωτάθλημα: Τα προγνωστικά μιλούν για κόντρα Αλόνσο – Φέτελ για τον τίτλο. Αν όντως τον πάρει ένας εκ των δύο, θα είναι ο ένατος πιλότος στην ιστορία του σπορ που θα τον έχει κατακτήσει 3 φορές. Αν, πάλι, τον πάρει ένας εκ των Χάμιλτον, Μπάτον, Ραϊκόνεν, θα είναι ο 16ος οδηγός που θα κάνει double. Και υπάρχει πάντα και ο Μίκαελ Σουμάχερ που πολύ θα ήθελε να φθάσει στους οκτώ...

Όχι πια υποβοήθηση από την εξάτμιση: Θα θυμάστε ότι η χρήση της εξάτμισης για «αεροδυναμικούς» σ

Keywords
Τυχαία Θέματα