Κάρτα καυσαερίων αυτή η άγνωστη
Κάποιοι πληρώνουν δύο φορές την κάρτα καυσαερίων και κάποιοι αγνοούν την αντιρρυπαντική τεχνολογία ενώ η πολιτεία εξακολουθεί απλά να εισπράττει.
Θυμάμαι ακόμη κάποια «μπλόκα» της τροχαίας για έλεγχο και μετρήσεις καυσαερίων σε φορτηγά και ταξί. Επίσης θυμάμαι ελέγχους του υπουργείου περιβάλλοντος σε Ι.Χ. Τώρα πάλι προφασιζόμενοι την κρίση και την ύφεση τομείς όπως το περιβάλλον και η προστασία του έχουν επιστρέψει κάπου στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας.
Αρκεί μία βραδινή βόλτα (ή πολύ πρωινή) στην Αττική
Μείνετε στους ίδιους δρόμους και θα σας προσπεράσουν ταξί τα οποία θα… χαθούν σε σύννεφα καπνού. Θα ρωτήσετε αν η αστυνομία δεν τα βλέπει αυτά. Ναι τα βλέπει αλλά ή έχει άλλες υποχρεώσεις ή περιμένει να χρησιμοποιήσει τις παραβάσεις όταν την αναγκάζουν να συμβάλει και αυτή στις εισπράξεις της πολιτείας.
Βέβαια υπάρχει και η άλλη πλευρά την οποία διαβάσαμε στις εφημερίδες αλλά και το Αθηναϊκό πρακτορείο ειδήσεων.
Σύμφωνα λοιπόν με επιστολή της η Ενιαία Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Μοτοσικλετών προς τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γ. Ραγκούση αναφέρει πως οι κάτοχοι αυτοκινήτων πληρώνουν δύο φορές την κάρτα ελέγχου καυσαερίων .
Η ομοσπονδία εκτιμά, ότι μετά την τελευταία ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (N. 3897/2010), κατά την οποία το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου των Κ.Τ.Ε.Ο. υπέχει και θέση κάρτας ελέγχου καυσαερίων (Κ.Ε.Κ.), πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων, λόγω άγνοιας της νέας ρύθμισης, πληρώνουν δύο φορές την Κ.Ε.Κ., πρώτα στο συνεργείο ή και στο Κ.Τ.Ε.Ο. (όταν πηγαίνουν μόνο για την έκδοση Κ.Ε.Κ.) και δεύτερη φορά κατά τον τεχνικό έλεγχο στο Κ.Τ.Ε.Ο. Αυτό, σημειώνει η ομοσπονδία, θα εξακολουθήσει να συμβαίνει για τουλάχιστον ένα ακόμη έτος, εφόσον οι ημερομηνίες λήξης Κ.Ε.Κ. και τεχνικού ελέγχου, δεν συμπίπτουν.
Επίσης αναφέρεται, ότι ο θεσμός της Κ.Ε.Κ., αυτός καθαυτός, χάνει την περιοδικότητα του και το ρυθμό του, καθώς γίνεται ουσιαστικά μία φορά κάθε δεύτερο χρόνο (διότι μεγάλος αριθμός οδηγών αρκείται στον έλεγχο καυσαερίων μόνο κατά τον τακτικό τεχνικό έλεγχο στο Κ.Τ.Ε.Ο.), γεγονός που προκαλεί μια γενική αναστάτωση στις ήδη υπάρχουσες συνήθειες των οδηγών, αλλά, ενδεχομένως, και των ελεγκτικών μηχανισμών. Επιπλέον, γνωστοποιείται, ότι η πλειοψηφία των Ι.Κ.Τ.Ε.Ο., με αφορμή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, αναπροσάρμοσαν προς τα πάνω την τιμή του τεχνικού ελέγχου.
Η ομοσπονδία προτείνει την τροποποίηση της ισχύουσας ρύθμισης, ώστε, όταν ένα όχημα προσέρχεται για τακτικό Τεχνικό Έλεγχο στα Κ.Τ.Ε.Ο., να υποχρεούται σε έλεγχο καυσαερίων και έκδοση Κ.Ε.Κ. μόνο εφόσον δεν είναι εφοδιασμένο με ισχύουσα Κ.Ε.Κ., οπότε δεν θα ελέγχεται στα καυσαέρια.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις OnSports
- Κάρτα καυσαερίων αυτή η άγνωστη
- Επιστρέφει ο Μπλέτσας
- Έδειξε 11άδα ενόψει Ρωσίας ο Σάντος (photos)
- Προς κ. Απόστολο Παπουτσάκη
- «Μετράει» δυνάμεις ο Σταματόπουλος
- Εδώ ο κόσμος καίγεται, ο Γιώργος… καφεδάκι!
- Μάνταλος: «Θα έρθουν τα αποτελέσματα για την Ξάνθη»
- Τα εισιτήρια του Πιερικού για Βέροια
- Επιστρέφουν οι «ερυθρόλευκοι»
- Τελευταία Νέα OnSports
- Κάρτα καυσαερίων αυτή η άγνωστη
- Έδειξε 11άδα ενόψει Ρωσίας ο Σάντος (photos)
- Χωρίς προβλήματα ο Τύρναβος
- Δεν συγχωρεί τον Κυργιάκο ο Σούμποτιτς!
- Κόντος: «Η Καντού του τότε, ο Παναθηναϊκός του σήμερα»
- Θέλει Σαμάκ η Μαρσέιγ
- Μάνταλος: «Θα έρθουν τα αποτελέσματα για την Ξάνθη»
- Επιστρέφει ο Μπλέτσας
- Στην τελική ευθεία η Προοδευτική
- Ύμνοι Ζαμοράνο για Ρονάλντο
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- «Βαποράκι» ο Χοσέ «Πικουλίν» Ορτίθ
- Ο Μαρινάκης διαψεύδει τον Τσάκα
- Βρέθηκε επιταγή Ψωμιάδη για τους Θρακομακεδόνες
- Περίσσευαν οι απουσίες
- Με καθυστέρηση ο Γκόινς
- "Πάγωσε" την FIBA ο Σκορδίλης
- Ο Μπέκαμ έκανε την επανένωση των Stone Roses!
- Με επτά παίκτες η προπόνηση του ΠΑΟΚ
- Ζητούνται... παίκτες για προπόνηση!