Εκτοξεύονται οι διαφημίσεις στα iPad

22:31 18/1/2013 - Πηγή: AEK365

Το αγαπημένο μέσο των διαφημιστών τείνει να γίνει το iPad καθώς φαίνεται ότι οι χρήστες δεν... τσιγκουνεύονται τα «κλικαρίσματα» στις διαφημίσεις.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας ΜοPub, η οποία προωθεί και προβάλλει διαφήμιση αλλά παρέχει και διαφημιστική διαμεσολάβηση, οι διαφημιστικές βασίζονται πολύ πλέον στα iPad περισσότερο και απ' ό,τι στα iPhone.

Η

«Οι διαφημιστές αντιμετωπίζουν τα tablets όπως αντιμετωπίζουν τα desktop, λόγω της σχετικά μεγάλης οθόνης των tablets», εξηγεί η διευθύντρια μάρκετινγκ της MoPub, Ελέιν Ζου. Έτσι δεν χρειάζεται να σκεφτούν μια άλλη στρατηγική και ούτε να αλλάξουν τον δημιουργικό σχεδιασμό μιας καμπάνιας όπως πρέπει να κάνουν για τα Smartphone, λόγω της μικρής τους οθόνης.

Φυσικά αυτό είχε ως αποτέλεσμα το κόστος των διαφημίσεων στα iPad να έχει ανέβει πολύ. Συγκεκριμένα, το πρώτο τετράμηνο του 2012 αυξήθηκε κατά 47% και από 0,94 δολάρια που ήταν το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις διαφήμισης ήταν 0,94 δολάρια, εκτοξεύτηκε στα 1.40 δολάρια. Το ίδιο χρονικό διάστημα η τιμή σε iPhone ανά χίλιες εμφανίσεις διαφήμισης ανέβηκε από 0,62 σε 1,04 δολάρια. Στα Android tablets επίσης αυξήθηκε το κόστος διαφήμισης από 0,59 στα 0,99 δολάρια. Τα Android Smartphones είναι στην τελευταία θέση, που η τιμή διαφήμισης ανά χίλιες εμφανίσεις ήταν 0,52 δολάρια το Δεκέμβριο και αυξήθηκε σε 0,80 δολάρια από την αρχή του Ιανουαρίου.

Keywords
Τυχαία Θέματα