Η Chevellas στα Παιδικά Χωριά SOS

15:40 4/11/2011 - Πηγή: AEK365

Το πάρτι που διοργάνωσε η Chevellas για τα παιδιά ξεκίνησε με την παράδοση ενός καινούργιου Aveo και ενός Orlando για το χωριό της Βάρης και της Αλεξανδρούπολης αντίστοιχα (το τρίτο αυτοκίνητο της Ελληνικής χορηγίας παραδόθηκε στην Θεσσαλονίκη τον περασμένο Μάρτιο).

Τα δύο Chevrolet παρέλαβαν εκ μέρους των Παιδικών Χωριών η Πηγή Δεβετζή και ο Πύρρος Δήμας.

Και οι δύο τους υποστηρίζουν με κάθε τρόπο τα Ελληνικά Παιδικά Χωριά SOS, αποδεικνύοντας ότι εκτός από εξαιρετικοί αθλητές είναι και άνθρωποι με κοινωνικές ευαισθησίες.

Σε αυτή την κοινωνική ευαισθητοποίηση στάθηκε και ο Πρόεδρος της Chevellas κος Θάνος Παπαδόπουλος στον σύντομο λόγο του πριν από την παράδοση των αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο ότι τα τρία αυτά αυτοκίνητα θα εξυπηρετήσουν φυσικά κάποιες ανάγκες αλλά ακόμα πιο σημαντικό είναι να προβληθεί στα μέσα το έργο που επιτελείται στα πλαίσια του οργανισμού των Παιδικών Χωριών SOS, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι μπορούν να βοηθήσουν με οποιοδήποτε τρόπο. Βοήθεια, που ειδικά σε αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε όλοι στην χώρα μας είναι ακόμη πιο απαραίτητη.

100 χρόνια Chevrolet

Η σημερινή μέρα είναι μια από τις πλέον σημαντικές στην ιστορία της Chevrolet καθώς πριν από ακριβώς 100 χρόνια ιδρύθηκε επίσημα η εταιρεία από τους Louis Chevrolet και Billy Dourant. Ο πρώτος ήταν εξαιρετικός μηχανικός, τολμηρός οδηγός αγώνων και πάνω από όλα ένας γνήσιος οραματιστής που άφησε την γηραιά ήπειρο και την πατρίδα του την Ελβετία για να κυνηγήσει το όνειρο του πέρα από τον Ατλαντικό. Ο δεύτερος ήταν ένας δεινός Αμερικανός επιχειρηματίας που ξεχώριζε για τις διοικητικές του ικανότητες, το επιθετικό του πνεύμα και τον μεθοδικό τρόπο οργάνωσης της παραγωγής. Η σύμπραξη των δύο ήταν μια κλασσική περίπτωση όπου κάθε συνεταίρος κουβαλά τα στοιχεία που λείπουν στον άλλον και η Chevrolet Motor Car Company, με την φαντασία του πρώτου και την αποτελεσματικότητα του δεύτερου, καθιερώθηκε πολύ γρήγορα σαν μια από τις πιο σημαντικές μάρκες της εποχής.

Η επιχειρηματική τους συμβίωσή ήταν ωστόσο γεμάτη εντάσεις και ιδιαίτερα σύντομη. Μόλις τρία χρόνια μετά, οι δρόμοι τους χώρισαν καθώς ο Durant επέμενε να στρέψει την εταιρεία προς την μαζική παραγωγή αυτοκινήτων που θα μπορούσαν να αγοράσουν οι μάζες -στα πρότυπα της Ford- και μακριά από την λογική του Chevrolet που ήθελε να συνεχίσει την δημιουργία πρωτοποριακών και φυσικά ακριβών σχεδιάσεων. Κάπως έτσι ο Louis οδηγήθηκε στην έξοδο, αφήνοντας νωρίς την εταιρεία που έμελλε να κάνει το όνομα του ένα από τα πιο διάσημα στον χώρο του αυτοκινήτου. Την εταιρεία που είχε πάντα στην γκάμα της πρακτικά καθημερινά αυτοκίνητα αλλά και θρυλικές σχεδιάσεις -με κλασσικότερο παράδειγμα βέβαια την Corvette- που ξεχώριζαν με την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα