Το παράκανε η Τζούλια Ρόμπερτς

18:25 27/7/2011 - Πηγή: AEK365
Υπερβολικά επεξεργασμένη ήταν η φωτογραφία της Τζούλια Ρόμπερτς για τη νέα διαφήμιση της L'Oréal, με αποτέλεσμα η εταιρεία καλλυντικών να αναγκαστεί να αποσύρει τη διαφήμιση καθώς η ελεγκτική αρχή αντέδρασε γι' αυτό. Το ίδιο συνέβη και για τη διαφήμιση με το μοντέλο Κρίστι Τέρλινγκτον. Η βουλευτής των Φιλελεύθερων Δημοκρατών, Τζο Σουίνσον, η οποία ήταν αυτή που ανακίνησε το θέμα στην Αρχή Προτύπων των Διαφημίσεων (ASA), πραγματοποιεί μια καμπάνια κατά των «υπερβολικά τελειοποιημένων και μη ρεαλιστικών εικόνων» των γυναικών σε διαφημίσεις. Σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian, η Τζο Σουίνσον δήλωσε ότι οι εικόνες στις δύο διαφημίσεις έχουν υποστεί ψηφιακή επεξεργασία και ότι δεν είναι αντιπροσωπευτικές «των αποτελεσμάτων που θα μπορούσε να επιτύχει το προϊόν». Η L'Oréal Βρετανίας παραδέχθηκε ότι η εικόνα της Κ.Τέρλινγκτον έχει υποστεί επεξεργασία «προκειμένου να φανεί το δέρμα πιο λαμπερό, να καθαριστεί το μέικ απ, να μειωθούν οι σκιές και οι μαύροι κύκλοι γύρω από τα μάτια, να φανούν πιο απαλά τα χείλη και πιο σκούρα τα φρύδια». Τόνισε, ωστόσο, ότι στις φωτογραφίες υπάρχουν σημάδια γήρανσης και ότι αντιπροσωπεύεται αυτό που μπορεί να επιτύχει το προϊόν. Παραδέχθηκε, επίσης, ότι «ορισμένες τεχνικές» χρησιμοποιήθηκαν και στην φωτογραφία της Ρόμπερτς, ανέφεραν, πάντως, ότι αυτές δεν ήταν «άμεσα σχετικές» με τη διαφήμιση. Η Βρετανίδα βουλευτής δήλωσε «σοκαρισμένη» από το γεγονός ότι δεν επετράπη στην ελεγκτική αρχή να δει τις αρχικές φωτογραφίες της Ρόμπερτς, λόγω συμβολαίου της εταιρείας με την διάσημη ηθοποιό. Η εταιρεία έδωσε αντί γι' αυτό φωτογραφίες των δύο διάσημων γυναικών από το κόκκινο χαλί. Η ελεγκτική αρχή υιοθέτησε τις ενστάσεις της Τζο Σουίνσον. Ανέφερε, πάντως, ότι δεν διαθέτει αρκετά στοιχεία για να καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα.  
Keywords
Τυχαία Θέματα