Browser Wars, Ο Chrome δεν καταφέρνει τελικά να κερδίσει τη δεύτερη θέση

Νομίζατε ότι ο πόλεμος των Browsers έχει σταθερό νικητή και χαμένο; Γελιέστε. Οι ανακατατάξεις είναι στην ημερήσια διάταξη και από ότι δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία ποτέ δεν θα είμαστε σίγουροι για την τελική έκβασή του, αν μπορούμε να πούμε ότι μπορεί τελικά να υπάρχει κάτι τέτοιο…

Ο Firefox διατηρεί τη δεύτερη θέση του πίσω από τον Internet Explorer με τον Chrome

να χάνει σε ποσοστό. Το Σεπτέμβριο του 2012 ο Internet Explorer είχε το 53.63% της παγκόσμιας αγοράς desktop browsers, ο Firefox το 20.08% και ο Chrome το 18.86%, με τον Safari να ακολουθεί με 5.26%.

Στο μέτωπο των mobile browsers η κατάσταση έχει ως εξής: Το 64.01% του παγκόσμιου μεριδίου το έχει ο Safari Mobile, στη δεύτερη θέση είναι ο Android Browser με 20.94% και στην τρίτη θέση συναντάμε τον Opera Mobile με ποσοστό 9.55%.

Δείτε και τα διαγράμματα, ενώ στην Πηγή μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για τη διακύμανση των χρηστών σε κάθε browser.

Πηγή

Keywords
Τυχαία Θέματα