Mobile Ads, Δεν φαίνεται να είναι και τόσο αποτελεσματικές τελικά…

Μία νέα έρευνα που είδε το φως τς δημοσιότητας δείχνει κάτι πολύ ενδιαφέρον: η πλειοψηφία των κατόχων smartphones δεν θυμούνται τις mobile διαφημίσεις που παίζουν στην οθόνη των συσκευών τους, ενώ ακόμα και αν το κάνουν αυτό, δεν σημαίνει

απαραίτητα ότι θα προβούν σε αγορά του διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας. Επομένως, τζάμπα πάει τόσος κόπος;

Η έρευνα έγινε από την εταιρεία Azullo, με τη συμμετοχή 1.014 κατόχων smartphones στην Μεγάλη Βρετανία, οι οποίοι ρωτήθηκαν για το εάν μπορούσαν να θυμηθούν μία διαφήμιση που είχαν δει στο κινητό τους, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 6 μηνών, με ένα ποσοστό 21% να απαντά μόνο θετικά. Οι ερωτώμενοι σε ποσοστό 53% είπαν ότι δεν μπορούσαν να θυμηθούν καμία φίρμα από εκείνες που διαφημίζονταν, ενώ μόλις το 14% από όσους θυμήθηκαν κάποια διαφήμιση στο κινητό τους, δήλωσε ότι προέβη σε αγορά.

Άρα, τζάμπα κόπος… Μήπως να απαλλαγούμε από τις ενοχλητικές mobile διαφημίσεις από την οθόνη του smartphone μας;

Πηγή

Keywords
Τυχαία Θέματα