320 συμμετοχές για Μπαρικέλο!

20:11 8/9/2011 - Πηγή: Gazzetta
Τις 320 συμμετοχές σε Γκραν Πρι της Formula1 θα συμπληρώσει στο επερχόμενο της Ιταλίας στη Μόντσα ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, με τον Βραζιλιάνο να έχει πανηγυρίσει pole position και νίκες. Οι 100, οι 200 και οι 300 συμμετοχές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1 είναι, πλέον, λίγες για τον Ρούμπενς Μπαρικέλο, καθώς θα τρέξει το ερχόμενο τριήμερο στη Μόντσα για 320ή φορά στην καριέρα του! Ο Βραζιλιάνος την ξεκίνησε το 1993 με την Jordan, όπου έμεινε μέχρι το 1996, και το πρώτο του Γκραν Πρι ήταν
στη Νότιο Αφρική σε ηλικία, τότε, 21 χρονών έχοντας καταφέρει να πάρει και τους πρώτους βαθμούς του στον αγώνα της Ιαπωνίας, ενώ δεν άργησε να έρθει και ο πρώτος τραυματισμός του. Το ατύχημα πριν το θάνατο του Άιρτον Σένα Το 1994 στο Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο στην Ίμολα, στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής είχε σοβαρό ατύχημα και το αξιοσημείωτο είναι ότι στην ίδια πίστα ακολούθησαν δυο θάνατοι την επόμενη και τη μεθεπόμενη μέρα στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα, αντίστοιχα, με τον τελευταίο να είναι αυτός του Άιρτον Σένα! Έπειτα από τρεις περίπου μήνες απουσίας, ο Μπαρικέλο επέστρεψε στα γκριντ κι είχε αρκετούς καλούς αγώνες, ενώ πανηγύρισε και την πρώτη pole position στο Γκραν Πρι του Βελγίου όντας τότε ο νεότερο poleman στην ιστορία της Formula1, ενώ ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα στην έκτη της βαθμολογίας με 19 βαθμούς. Η Ferrari και η πρώτη νίκη Την επόμενη χρονιά συγκέντρωσε λιγότερους βαθμούς (14) και μετακόμισε στην Stewart, στην οποία έμεινε μέχρι το 1999, παρά το γεγονός ότι το όνομά του είχε ακουστεί για τις μεγάλες ομάδες. Με την ομάδα του Σερ Τζάκι Στιούαρτ πραγματοποίησε μερικούς καλούς αγώνες και το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν η δεύτερη θέση Μονακό το 1997, ωστόσο του έλειπε η νίκη. Όμως, το 2000... εντοπίστηκε από τον Ζαν Τοντ και μετακόμισε στο Μαρανέλο για λογαριασμό της Ferrari. Εκεί βρήκε τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος είχε, ήδη, κατακτήσει δυο τίτλους και όδευε προς την κατάκτηση του τρίτου. Στη Scuderia ο Μπαρικέλο, ωστόσο, βρήκε ένα καλύτερο μονοθέσιο, με την ιταλική ομάδα να είναι η μεγάλη δύναμη τότε, και κατάφερε ό,τι δεν είχε καταφέρει με τις προηγούμενες ομάδες του. Να πανηγυρίσει την πρώτη νίκη της καριέρας του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το έπραξε αυτό στο Γερμανικό Γκραν Πρι της Γερμανίας εκείνης της χρονιάς στο Χόκενχαϊμ αποδεικνύοντας γιατί χαρακτηρίστηκε ως ένας από τους καλύτερους οδηγούς σε βρεγμένο σιρκουί. Κάτοικος... Μαρανέλο έμεινε μέχρι και το 2005 και αυτά τα έξι χρόνια εκτός από νίκες, πανηγύρισε αρκετές pole position, πραγματοποίησε αρκετούς ταχύτερους γύρους, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που έδινε το παρών στο βάθρο. Η εποχή... Honda και το ρεκόρ συμμετοχών Το 2006 οι δρόμοι των Ferrari-Μπαρικέλο χώρισαν, με τον 34χρονο τότε Μπαρικέλο να μετακομίζει στην Honda. Με την ιαπωνική ομάδα δεν κατάφερε κάτι το σπουδαίο, από πλευράς αποτελεσμάτων, αν και τερμάτιζε στην πρώτη δεκάδα, ειδικά την πρώτη χρονιά. Μάλιστα, μοναδικό καλό αποτέλεσμα ήταν μια παρουσία στο βάθρο, με την τρίτη θέση στο Σίλβερστοουν το 2008
Keywords
Τυχαία Θέματα