Ο διάδοχος του Kuga (vid &pics)

Τα παγκόσμια αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ της μόδας τα τελευταία χρόνια. Έτσι ονομάζονται εκείνα τα μοντέλα, που προορίζονται να κυκλοφορήσουν σε όλες τις ηπείρους και δεν περιορίζονται οι πωλήσεις τους για παράδειγμα μόνον στην Ευρώπη, στην Αμερική ή στην Ασία. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ένα προσιτότερο κόστος κατασκευής, αφού τα κοινά εξαρτήματα παράγονται σε μεγαλύτερους αριθμούς, άρα κοστίζουν και φτηνότερα, ενώ και το κόστος εξέλιξης κατανέμεται σε έναν τεράστιο αριθμό οχημάτων. Βεβαίως υπάρχουν και μειονεκτήματα, όπως είναι ορισμένες φορές ο απρόσωπος και αδιάφορος
σχεδιασμός τέτοιων μοντέλων, ώστε να μην σοκάρουν κανένα αγοραστικό κοινό με το ντιζάιν τους, είτε πρόκειται για Καναδούς είτε για Ιταλούς είτε για Ταϊλανδούς! Μερικές φορές η παγκοσμιότητα αυτών των μοντέλων γίνεται μπούμερανγκ, αφού καλούνται να αντικαταστήσουν πρόωρα σε ορισμένες αγορές κάποια μοντέλα, που δεν έχει κλείσει ακόμη ο κύκλος τους, είναι ακόμη νέα και εμπορικά επιτυχημένα. Ένα τέτοιο κλασικό παράδειγμα αποτελεί το Kuga, που λανσαρίστηκε στα μέσα του 2008 ως απάντηση της Ford στο VW Tiguan και βασίζεται στο προηγούμενο Focus. Εδώ και λίγους μήνες κυκλοφορεί το Focus νέας γενιάς με ένα εντελώς καινούριο πάτωμα και η Ford εξελίσσει ήδη ένα νέο SUV, που χρειάζεται επειγόντως για να αντικαστήσει στην αμερικανική αγορά το παρωχημένο Escape, γνωστό στην Ευρώπη ως Maverick. Το νέο Maverick αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στον χρόνο στην αγορά των ΗΠΑ και του Καναδά, θα χρησιμοποιεί το πάτωμα του σημερινού Focus και θα αντικαταστήσει και στην Ευρώπη το δημοφιλές και επιτυχημένο Kuga, ώστε να δικαιολογήσει τον τίτλο του παγκόσμιου αυτοκινήτου. Μία πρώτη γεύση από το νέο SUV της Ford πήραμε από τη μελέτη Vertrek, η οποία πλησιάζει κοντά στις προδιαγραφές και στον τελικό σχεδιασμό του μοντέλου παραγωγής. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αναρτήσεις και οι κινητήρες θα προέρχονται από το Focus, ενώ θα υιοθετηθεί το πάτωμα των πολυμορφικών C-Max και Grand C-Max με το μακρύτερο μεταξόνιο. Για τα μοτέρ, θα μπορεί να επιλέξει ο πελάτης μεταξύ των δύο τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων 1,6 λίτρων, που αποδίδουν 150 και 180 ίππους με τη συνδρομή του τούρμπο. Η τελευταία έκδοση θα λανσαριστεί και στις ΗΠΑ. Θα υπάρχουν επίσης δύο ντιζελοκινητήρες 115 και 163 ίππων και πιθανότατα και ο βενζινοκινητήρας της κορυφαίας έκδοσης του Mondeo με περίπου 240 άλογα. Όλα αυτά σε μία σχεδιαστικά άψογη "συσκευασία" αμαξώματος, με άφθονους χώρους και πλούσιο εξοπλισμό, που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και σύστημα Start and Stop για χαμηλότερη κατανάλωση του κινητήρα.
Keywords
Τυχαία Θέματα