Σεμνά και ταπεινά (vid &pics)

13:27 4/7/2011 - Πηγή: Gazzetta
Πριν λίγα χρόνια συναγωνίζονταν μεταξύ τους οι αυτοκινηβιομηχανίες, ποια θα φτιάξει το εντυπωσιακότερο SUV. Κλασική απόδειξη αποτελεί το Audi Q7, ένας κολοσσός μήκους 5,09 μ. και με βάρος πάνω από 2,3 τόννους. Η ίδια εταιρεία πήρε το μήνυμα των καιρών και παρουσίασε πρόσφατα ένα μοντέλο ελεύθερου χρόνου, δύο νούμερα μικρότερο. Το Q3 θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο και ανήκει στην κατηγορία των κόμπακτ SUV,
όπως φανερώνει και το μήκος του που περιορίζεται στα 4,39 μ. Είναι πάντως ηλίου φαεινότερο, ότι φιλοδοξεί να αναδειχθεί σε αντίπαλον δέος για δύο μοντέλα, δηλαδή τη BMW X1 και το Tiguan της μητρικής Volkswagen. Παρόλες τις συγκρατημένες εξωτερικές διαστάσεις του, το μικρότερο μέλος της οικογένειας Q εντυπωσιάζει με τις υψηλές προδιαγραφές του. Για παράδειγμα ο πιο "αδύναμος" κινητήρας της αρχικής γκάμας του θα αποδίδει 170 ίππους και λίγο αργότερα θα λανσαριστεί μία ντιζελοκίνητη έκδοση με 140 άλογα και κίνηση μόνον στους μπροστινούς τροχούς. Κερασάκι στην τούρτα αναμένεται να αποτελέσει το πεντακύλινδρο Q3 με τούρμπο και 300 ίππους ισχύ, το οποίο αναμένεται περί τα τέλη του 2012. Οι γραμμές του νέου Q3 ανταποκρίνονται απόλυτα στο προφίλ της Audi και ξεχωρίζουν οι τεράστιες γρίλιες του ψυγείου, τα φωτιστικά της μάσκας με προβολείς ημέρας και το δυναμικό στυλ του πίσω μέρους του αμαξώματος. Όμως και οι...αρχιτέκτονες του εσωτερικού χώρου έκαναν εξαιρετική δουλειά, αφού όλα τα χειριστήρια τα βρίσκεις με κλειστά μάτια και η ποιότητα των υλικών είναι απλά επιπέδου Audi. Μία ιδιαίτερη νότα αποτελεί το τιμόνι με τις τρεις ακτίνες, οι πινελιές με τα διακοσμητικά φιλέτα αλουμινίου θα κοστίζουν πρόσθετα, ενώ προβλέπονται συστήματα υψηλής τεχνολογίας, όπως δορυφορική πλοήγηση με σκληρό δίσκο 60 GB, οθόνη υγρών κρυστάλων 7 ιντσών και αυτόματος παρκαδόρος. Ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας των 170 ίππων συνδυάζεται στάνταρ με εξατάχυτο σαζμάν και επιταχύνει θαυμάσια, ενώ οι δυνατότερες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με σειριακό σαζμάν επτά σχέσεων. Όσο για την κατανάλωση, η Audi αναφέρει ότι το δίλιτρο Q3 αρκείται σε 7,3 λίτρα αμόλυβδη ανά 100 χλμ., μένει όμως να αποδειχθεί και στην πράξη μετά από μία εκτεταμένη δοκιμή του. Οι χώροι αποδεικνύονται επαρκέστατοι εμπρός και πίσω, τα 460 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ ικανοποιούν απόλυτα και εκτοξεύονται στα 1.365 όταν πέσουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Τελικά η επιλογή της Audi να κινηθεί αυτή τη φορά σεμνά και ταπεινά -πάντα σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα Q5 και Q7- αποδείχθηκε σωστή, μένει όμως να μάθουμε τις τιμές του Q3 στην Ελλάδα, που θα ανακοινωθούν το φθινόπωρο με τα πρωτοβρόχια.
Keywords
Τυχαία Θέματα