Ξανά νυχτερινή ειδική στο Ακρόπολις

Το 2012 θα διεξαχθεί ξανά η νυχτερινή ειδική διαδρομή στο Ράλι Ακρόπολις, η οποία φέτος πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία. «Γιατί να μην το ξανακάνουμε», δήλωσε ο Παύλος Αθανασούλας. Η νυχτερινή ειδική διαδρομή στη Νέα Πολιτεία ήταν το νέο στοιχείο του φετινού Ράλι Ακρόπολις και άφησε άκρως θετικές εντυπώσεις. Έτσι, ο εκ των διοργανωτών του αγώνα της χώρας μας, Παύλος Αθανασούλας, δε βλέπει το λόγο να μη ξαναγίνει, όπως δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Ράλι. «Δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην το ξανακάνουμε. Δεν θα μπορούσε να είχε πάει καλύτερα», είπε ο αδερφός του Λάμπρου Αθανασούλα για να αναφερθεί στην προσπάθεια που έγινε για να υπάρξει αυτό το αποτέλεσμα. «Η πεπειραμένη ομάδα μας προγραμμάτισε και εκτέλεσε τέλεια την ειδική διαδρομή. Χρησιμοποιήσαμε περισσότερους από 120 κριτές, ώστε να έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους. Φοβηθήκαμε για τον κόσμο που ήρθε για να παρακολουθήσει την ειδική, μιας και τα ελικόπτερα δεν πετούν τη νύχτα. Ωστόσο η καμπάνια που κάναμε για να ενημερώσουμε το κοινό σε θέματα ασφαλείας κατά τη διάρκεια της νύχτας απέδωσε καρπούς, όπως και η βοήθεια από τους κριτές». Μάλιστα, οι διοργανωτές σκέφτονται να προσθέσουν μια νέα καινοτομία. «Πρέπει να βρούμε κάτι καινούργιο για του χρόνου. Το Ράλι Ακρόπολις πάντα δείχνει τον τρόπο. Ήμασταν το πρώτο ράλι που φιλοξένησε υπερειδική μέσα στο στάδιο (σ.σ. το ΟΑΚΑ το 2005 που αποδείχθηκε πολυδάπανο εγχείρημα) με μεγάλη επιτυχία και τώρα επαναφέραμε τη νυχτερινή ειδική διαδρομή σε χωμάτινο αγώνα στο πρωτάθλημα». Ωστόσο, για την εν λόγω ειδική υπάρχουν και αντιδράσεις, με τον Ντανιέλ Ελενά να τονίζει πως η σκόνη είναι μεγάλο πρόβλημα. «Το πρόβλημα είναι η σκόνη. Στο Ράλι Βρετανίας με βρεγμένες ειδικές δεν υπάρχει σκόνη και μπορείς να πιέσεις. Μετά όμως από διακοπή τριών λεπτών (από το πέρασμα του προηγούμενο αυτοκινήτου) υπάρχει ακόμα σκόνη. Η ιδέα είναι καλή, αλλά όχι στην Ελλάδα που η σκόνη μπορεί να επηρέασει τον καθένα», ανέφερε ο συνοδηγός του Σεμπαστιάν Λεμπ.
Keywords
Τυχαία Θέματα