«Άπειρα» τα quests του Skyrim

15:20 10/11/2011 - Πηγή: ByteMe
Ξενερώνετε με τα RPG που σε κάποια φάση «αδειάζουν» από quests; Δεν είναι σπάσιμο να γυρνάτε τον κόσμο κι από ‘κει που κάποτε όλοι είχαν πέσει στην ανάγκη σας, να μη σας δίνουν καν σημασία; Ε, αυτό αγαπητοί μας δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ στο Skyrim, το παιχνίδι που κατά τον Todd Howard θα έχει «άπειρα» quests! Πώς θα γίνεται αυτό;Ο Howard, μιλώντας στο Wired έδωσε ένα παράδειγμα. Στη Dark Brotherhood, όταν ο παίκτης τελειώσει με τις scripted αποστολές που του ανατίθενται, στη συνέχεια θα παίρνει άλλες, random, ανάλογα το level του. Θα καλείται να κλέβει αντικείμενα και αγαθά, να δολοφονεί μαγαζάτορες και άλλα τέτοια! Ε, αυτός ο μηχανισμός έχει υιοθετηθεί σε ολόκληρο το παιχνίδι, με αποτέλεσμα η Bethesda, και με το δίκιο της, να εγγυάται ότι στο Skyrim δεν πρόκειται να πλήξετε ποτέ!
Keywords
Τυχαία Θέματα