Ο «κανόνας των τριών» κατά τον Bleszinski

12:35 30/9/2011 - Πηγή: ByteMe
Σε συνέντευξη του στο Edge, με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του Gears of War 3, ο Cliff Bleszinski εξήγησε πώς η ομάδα του σχεδίασε τις μάχες με «μεγάλους κακούς» (πως-λέμε-«bosses») στο τελευταίο Gears of War ώστε να μην είναι απλά... σημεία του παιχνιδιού στα οποία ξοδεύεις σφαίρες για περισσότερο χρόνο από ό,τι στην κανονική ροή του, μα πραγματικά ενδιαφέρουσες μάχες που «σε κρατάνε» κολλημένο στο joypad.Χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του Corpser, ο Cliff εξήγησε πως οι μάχες είναι χωρισμένες πάνω-κάτω σε τρια στάδια (αν και αυτό δεν είναι απόλυτος κανόνας): πρώτο, αυτό της «εξερεύνησης», όπου ουσιαστικά «ψάχνεις» και «ψάχνεσαι» για το πώς θα νικήσεις αυτό το πράμα που πετάχτηκε μπροστά σου. Δεύτερο στάδιο, αυτό που η μάχη γίνεται λίγο πιο δύσκολη, και αρχίζει να σου..
Keywords
Τυχαία Θέματα