Οι gamers οφείλουν να υποστηρίζουν τους ανεξάρτητους δημιουργούς

11:35 16/8/2011 - Πηγή: ByteMe
Στα πλαίσια της ομιλίας του στην GDC Europe η οποία παραδοσιακά προηγείται της gamescom, o επικεφαλής του Independent Games Festival, Brandon Boyer, τόνισε την ανάγκη για να υποστηριχτούν οι ανεξάρτητοι δημιουργοί και γενικότερα οι ιδέες που πάνε το videogaming βήματα εμπρός. Συγκεκριμένα ο Boyer μίλησε
εμφατικά για τους ίδιους τους gamers και πως θα πρέπει «να εκτιμούμε ένα videogame για αυτό που προσπαθεί να κάνει, ασχέτως αν (το τελικό αποτέλεσμα) είναι ή όχι της αρεσκείας μας».Χρησιμοποίησε μία σύγκριση λέγοντας ότι κανένας δεν θα παραπονιόταν για ένα μουσικό άλμπουμ αν αυτό είχε διάρκεια 30 λεπτά της ώρας, και πως οι άνθρωποι τείνουν να το εκτιμούν για αυτό που προσφέρει. Αλλά όταν το αντικείμενο είναι τα videogames, το κοινό τα αντιλαμβάνεται ως προϊόντα που «οφείλουν να προσφέρουν μία συγκεκριμένη ποσότητα ψυχαγωγίας».Όσο για τους developers, τους προέτρεψε να κάνουν δικά τους πράγματα και να ανεξαρτητοποιηθούν, φέρνοντας ως παράδειγμα τον Craig Adams ο οποίος αποχώρησε από τη σιγουριά της Koei Canada για να φτιάξει το Sword and Sworcery. 
Keywords
Τυχαία Θέματα