Cyta: Ξεκάθαρη η θέση μας για τα premium sms

20:55 7/7/2011 - Πηγή: OnlyCY
Επιστροφή των χρημάτων στους πελάτες της επιδιώκει η Cyta, στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνει παράβαση των όρων του συμβολαίου που υπέγραψε με εταιρείες παροχής υπηρεσιών Premium SMS. Σε ό,τι αφορά την πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Εμπορίου Βιομηχανίας & Τουρισμού, ότι υπήρξε παράβαση της νομοθεσίας από την εταιρεία WIN Α.Ε, η Cyta
επιφυλάσσεται να λάβει οριστικές αποφάσεις εν αναμονή της τελικής έκβασης του όλου θέματος μεταξύ της συγκεκριμένης εταιρείας και των αρμοδίων αρχών του Κράτους.Σημειώνεται ότι η Cyta διατηρούσε διαχρονικά επιφυλάξεις ως προς την προσφορά της Υπηρεσίας Premium SMS, με τη μορφή χρέωσης κατά τη λήψη μηνυμάτων (Mobile Termination), χωρίς την εκ των προτέρων λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας του πελάτη. Μεταξύ των μέτρων που ζητούσε η Cyta πριν την εισαγωγή τέτοιων υπηρεσιών ήταν η ανάθεση του ελέγχου λειτουργίας τους σε ανεξάρτητο κρατικό όργανο. Μετά όμως από πιέσεις που δέχθηκε από αρμόδια όργανα του Κράτους συναίνεσε στην παροχή της υπηρεσίας, αφού όμως έλαβε προηγουμένως όλα τα μέτρα προστασίας των πελατών της, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι στην προσπάθειά της να υλοποιήσει τα μέτρα προστασίας, της επιβλήθηκε πρόστιμο από την ΕΠΑ ύψους 3.3εκ. για καθυστέρηση.Η Cyta συγκαταλέγεται σήμερα ανάμεσα σε ελάχιστες εταιρείες τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως που έχουν λάβει μέτρα προστασίας των πελατών της για παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας.Με την ευκαιρία η Cyta διευκρινίζει τα ακόλουθα:Η Cyta διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να αποτρέπεται η αποστολή χρεώσιμων μηνυμάτων σε πελάτες της χωρίς τη συγκατάθεσή τουςΚανένας πελάτης δεν μπορεί να χρεωθεί για ένα μήνυμα που λαμβάνει χωρίς να έχει δώσει τη συγκατάθεσή του. Αυτό ίσχυσε και στην περίπτωση της WIN A.E, όπου όλοι οι πελάτες της Cyta έδωσαν τη συγκατάθεσή τους για τη λήψη χρεώσιμων μηνυμάτων, έστω και αν αυτό ήταν αποτέλεσμα πλάνης, όπως κρίθηκε από το αρμόδιο Υπουργείο Η ανάγνωση ενός απρόσκλητου γραπτού μηνύματος δεν χρεώνεται αν για αυτό δεν δόθηκε η συγκατάθεση του κατόχου του κινητού τηλεφώνου Σε καμιά περίπτωση η Cyta δεν δίνει προσωπικά δεδομένα πελατών της σε τρίτους. Σε αρκετές περιπτώσεις απρόσκλητα μηνύματα που λαμβάνονται από πελάτες της είναι αποτέλεσμα τυχαίας επιλογής αριθμών εκ μέρους του αποστολέαΗ Cyta συμβουλεύει τους πελάτες της:Να μην απαντούν σε απρόσκλητα μηνύματαΝα διαβάζουν προσεκτικά τους όρους και προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται σε διαφημίσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμούς με τη μέθοδο της αποστολής SMS σε κάποιο τετραψήφιο αριθμό προτού δώσουν τη συγκατάθεσή τουςΝα μη δίνουν τη συγκατάθεσή τους αν δεν βεβαιωθούν ότι γνωρίζουν τον τρόπο ακύρωσής της Για απενεργοποίηση όλων των συνδρομών σε τετραψήφιους αριθμούς, οι πελάτες μπορούν να στείλουν μήνυμα SMS στον αριθμό 8888 γράφοντας OFF ALL_LISTS
Keywords
Τυχαία Θέματα