Έναρξη διαλόγου με εταιρείες λεωφορείων εγκαινίασε ο Τ. Μητσόπουλος

22:25 2/7/2013 - Πηγή: OnlyCY

Την έναρξη διαλόγου με τις ανάδοχες εταιρείες λεωφορείων εγκαινίασε ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων Τάσος Μητσόπουλος, ο οποίος είχε σήμερα χωριστές συναντήσεις με τις ανάδοχες εταιρείες λεωφορείων των επαρχιών Λευκωσίας, Λεμεσού και Λάρνακας.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, μιλώντας στους δημοσιογράφους, μετά τη συνάντηση, ο κ. Μητσόπουλος είπε πως γίνεται μια διπλή προσπάθεια, ώστε να βελτιωθεί το υφιστάμενο σύστημα, προσφέροντας καλύτερη ποιότητα

υπηρεσιών στους πολίτες και να μειωθεί το κόστος λειτουργίας του συστήματος, το οποίο είναι αρκετά υψηλό.

Όπως είπε «μια πρώτη διαπίστωση είναι ότι το σύστημα αυτό, όπως έχει διαμορφωθεί μέσα από τη νομοθεσία που ψηφίστηκε, παρουσιάζει πάρα πολλά και σοβαρά προβλήματα, στρεβλώσεις, κενά, αδυναμίες», για να προσθέσει ότι επιβεβαιώνεται η προσωπική του τοποθέτηση ως βουλευτή ότι το σύστημα αυτό είναι προβληματικό και πάσχει.

Ο κ. Μητσόπουλος είπε ότι καλούμαστε κάτω από τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες να διαχειριστούμε αυτό το σύστημα και να επιφέρουμε μέσα από διάλογο συγκεκριμένες βελτιώσεις.

“Εχουμε αναλάβει την υποχρέωση ως Υπουργείο Συγκοινωνιών και Εργων να συνεχίσουμε αυτό τον θεσμοθετημένο διάλογο και έχουμε εξαγγείλει την πρόθεσή μας στο προσεχές χρονικό διάστημα να οργανώσουμε μια ημερίδα, όπου θα κληθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στον τομέα των δημοσίων μεταφορών», πρόσθεσε.

Ανέφερε ακόμα πως θα κατατεθούν οι απόψεις τους και θα δουν πώς, μέσα από την αξιολόγηση αυτών των προτάσεων, θα μπορέσουν να οδηγηθούν σε κάτι καλύτερο που σίγουρα προσδοκά και αναμένει από αυτούς ο πολίτης και η κοινωνία».

Απαντώντας σε ερώτηση, ο κ. Μητσόπουλος διευκρίνισε ότι ο διάλογος δεν έχει ολοκληρωθεί και ότι η σύμβαση, η οποία έχει ψηφιστεί “είναι μια δαιδαλώδης, περίπλοκη, δυσνόητη σύμβαση η οποία ουσιαστικά έχει δημιουργήσει εταιρείες δημοσίων μεταφορών οι οποίες είναι κρατικοδίαιτες».
«Έχουμε προσθέσει, δηλαδή, ουσιαστικά, έναν μεγάλο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων – περί αυτού πρόκειται, όταν το κράτος ξοδεύει τον χρόνο 60 – 65 εκατομμύρια ευρώ για τη συντήρηση αυτού του συστήματος μεταφορών, χωρίς ουσιαστικά να παρέχονται στις εταιρείες και στους μετόχους τους τα κίνητρα εκείνα ώστε να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, να αυξήσουν τον όγκο της επιβατικής κίνησης και να βελτιώσουν ταυτόχρονα την ποιότητα των υπηρεσιών», πρόσθεσε.

Σε ερώτηση κατά πόσον θα καταβληθεί προσπάθεια, ώστε οι εταιρείες να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, ο κ. Μητσόπουλος απάντησε θετικά λέγοντας ότι το ζητούμενο είναι να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών και να αυξήσουμε τον αριθμό των μεταφερόμενων επιβατών ο οποίος, παρά τη μικρή βελτίωση που παρουσιάζεται, είναι ακόμη χαμηλός.

“Και όλα αυτά μέσα στην γενικότερη περιρρέουσα οικονομική ατμόσφαιρα η οποία δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολη, λαμβάνοντας υπόψη ότι για τις δαπάνες τις οποίες ενεργούμε ελεγχόμαστε – και αρκετά αυστηρά – από την Τρόικα», συνέχισε.

Σε ερώτηση για τα νυκτερινά δρομολόγια, ο κ. Μητσόπουλος ανέφερε ότι δεν υπάρχει διαφοροποίηση στα δρομολόγια, παρά έναν αρχικό προβληματισμό που είχε εκφραστεί.

Σημείωσε πως έχει διαπιστωθεί ότι τα νυκτερινά δρομολόγια προσφέρουν υπηρεσίες τόσο στηρίζοντας το τουριστικό μας προϊόν, όσο και εξυπηρετώντας τους νέους οι οποίοι επιθυμούν, σε συγκεκριμένα δρομολόγια, να μετακινηθούν για σκοπούς ψυχαγωγίας ή διασκέδασης.

Keywords
Τυχαία Θέματα