ΡΑΕΚ: Κανονισμοί υποβολής παραπόνων για ΑΗΚ

18:49 14/3/2012 - Πηγή: OnlyCY

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Κύπρου (ΡΑΕΚ) πληροφορεί το κοινό ότι υπάρχουν εν ισχύ κανονισμοί που προνοούν τη διαδικασία υποβολής παραπόνων καταναλωτών και τους δείκτες απόδοσης της ΑΗΚ ως ιδιοκτήτη συστήματος διανομής και ως προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.Σε ανακοίνωσή της, η ΡΑΕΚ αναφέρει
ότι οι καταναλωτές πρέπει να αναφέρονται σε αυτούς τους κανονισμούς και να ακολουθούν τις διαδικασίες υποβολής παραπόνων.Η ΡΑΕΚ σημειώνει ότι οποιοσδήποτε καταναλωτής δύναται να υποβάλει γραπτό παράπονο στην ΑΗΚ ως προμηθευτή ή ως ιδιοκτήτη συστήματος διανομής αναφορικά με ισχυριζόμενη παράβαση των υποχρεώσεων, αρμοδιοτήτων και καθηκόντων τους, και η ΑΗΚ οφείλει να εξετάσει το παράπονο στην προθεσμία που καθορίζεται στους δείκτες απόδοσης και να ενημερώσει τον καταναλωτή για την απόφαση ή την ενέργεια του για το παράπονο.Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα, σε περίπτωση μη ικανοποίησης του παραπόνου του από την απόφαση του προμηθευτή, να υποβάλει για δεύτερη φορά το παράπονο του εντός προθεσμίας επτά ημερών από την ημερομηνία γνωστοποίησης της απόφασης.Μόνο εάν ο καταναλωτής που ακολούθησε τη διαδικασία αυτή δεν ικανοποιηθεί από την ΑΗΚ, δύναται να υποβάλει γραπτό παράπονο στη ΡΑΕΚ, η οποία διεξάγει έρευνα και εξετάζει το παράπονο.Η ΡΑΕΚ, αφού μελετήσει τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, ειδοποιήσει σχετικά την ΑΗΚ και μελετήσει τυχόν ενστάσεις, εκδίδει απόφαση με την οποία διατάσσει την ΑΗΚ να λάβει εκείνα τα μέτρα που η ΡΑΕΚ κρίνει αναγκαία για να επανορθώσει την παράβαση ή να εμποδίσει μελλοντική παράβαση, και ενημερώνει σχετικά τον καταναλωτή.
Keywords
Τυχαία Θέματα