Στα “δίχτυα” του ΣΔΟΕ το κότερο Ζέτας και Μιχάλη;

12:02 30/1/2012 - Πηγή: OnlyCY

Οι φουρτούνες για το Μιχάλη Χατζηγιάννη και τη Ζέτα Μακρυπούλια άρχισαν πριν καλά καλά ξεκινήσουν τα ταξίδια τους στις ελληνικές θάλασσες με το νέο τους σκάφος. Το 18μετρο γιοτ που ονειρεύονταν ο Μιχάλης και η Ζέτα για να οργώνουν το Αιγαίο

και το Ιόνιο βρίσκεται τα τελευταία 24ωρα σύμφωνα με τη Reallife στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ, που “ξεσκονίζει” τα στοιχεία της αγοραπωλησίας.

Ο καλλιτέχνης εμφανίζεται να κατέβαλε σε Έλληνα επιχειρηματία το ποσό των 380.000 ευρώ για να αποκτήσει το το καλαίσθητο βρετανικό σκαρί, που αποτελούσε εδώ και μήνες, το μεγάλο όνειρο του λαμπερού ζευγαριού. Ο τυπικός έλεγχος των στοιχείων, ωστόσο, στον οποίο προχώρησε το ΣΔΟΕ αποκάλυψε ότι το κότερο είναι δηλωμένο επαγγελματικό και ανήκει σε Ναυτιλιακή Εταιρεία Πλοίων Αναψυχής (ΝΕΠΑ) με έδρα τη Βουλιαγμένη. Η μεγαλύτερη έκπληξη, όμως, μπροστά στην οποία βρέθηκαν οι ελεγκτές της αρμόδιας διεύθυνσης του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος ήταν ότι ο αντιπρόσωπος της συγκεκριμένης εταιρείας εμπορεύεται τυρόπιτες! Για την ακρίβεια, δηλώνει ιδιοκτήτης επιχείρησης προϊόντων, ενώ εμφανίζει στην εφορία ιδιαίτερα χαμηλό ετήσιο εισόδημα, το οποίο δεν ξεπερνά τα 3.000 ευρώ.

Ύποπτο πόθεν έσχες
Ο έλεγχος στα στοιχεία του “Ζεμί” άνοιξε τον ασκό του Αιόλου, καθώς δηλώθηκε εντολή δέσμευσης του σκάφους μέχρι να ξεκαθαρίσει πλήρως το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Οι ελεγκτές θα προσπαθήσουν να πάρουν όλες τις απαντήσεις για το πως ο ιδιοκτήτης επιχείρησης τυροπιτών βρέθηκε να εκπροσωπεί τη ναυτιλιακή εταιρεία που έχει το γιοτ, την ώρα που δηλώνει πενιχρό ετήσιο εισόδημα.

Ήδη εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρείας επικοινώνησε με την αρμόδια διεύθυνση του ΣΔΟΕ και ζήτησε να ακολουθήσει τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες, ώστε να διευθετηθεί το θέμα και τις επόμενες ημέρες θα κληθεί να καταβάλει το ανάλογο πρόστιμο. Επειδή η προθεσμία της περαίωσης για τέτοιου είδους παρατυπίες έληξε στις 20 Ιανουαρίου, οι διαδικασίες “επανάκτησης” του σκάφους θα είναι χρονοβόρες.

Θα πάρει καιρό, λοιπόν, ώστε ο Μιχάλης και η Ζέτα να καταφέρουν να ορίσουν τις συντεταγμένες για τα ταξίδια τους στον Αργοσαρωνικό και το Αιγαίο, αφήνοντας πίσω τους την περιπέτεια με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς. Η περίπτωση του “Ζεμί” δεν είναι η μοναδική. Το ίδιο έχει συμβεί και με άλλα 500 και πλέον κότερα που έχουν δεσμευτεί στις μαρίνες της Αττικής, επειδή ήταν διπλωμένα ως επαγγελματικά.

Με αυτόν τον τρόπο οι ιδιοκτήτες τους απολάμβαναν τα προηγούμενα χρόνια τα φορολογικά προνόμια και τις ελαφρύνσεις που προέβλεπε ο νόμος, ωστόσο από την ώρα που έπεσαν στην τσιμπίδα του ΣΔΟΕ, καλούνται να τα μετατρέψουν σε σκάφη αναψυχής, καταβάλλοντας τους ανάλογους φόρους.

Keywords
Τυχαία Θέματα