Αυτοαξιολόγηση σχολείων: Μια κριτική προσέγγιση

Του Κώστα Διαμαντή Στο παρόν κείμενο επιχειρείται μια διερεύνηση της «αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας», την οποία εισήγαγε πιλοτικά το υπουργείο Παιδείας στην εκπαίδευση το σχολικό έτος 2010-11, με την ανακοίνωση εφαρμογής του σχετικού προγράμματος. Η διερεύνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης κριτικής προσέγγισης του λεγόμενου «Νέου Σχολείου»(1). Για τη διερεύνησή μας βασιζόμαστε σε όσα
Keywords
Τυχαία Θέματα