Φιλολογικά Μαθήματα και Ψηφιακό Σχολείο: η περίπτωση της δικτατορίας της 4ηςΑυγούστου στην περίοδο του Μεσοπολέμου ως πρόταση διδασκαλίας

«Φιλολογικά  Μαθήματα  και  Ψηφιακό  Σχολείο: η περίπτωση της δικτατορίας της 4ηςΑυγούστου στην περίοδο του Μεσοπολέμου ως πρόταση διδασκαλίας» Της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη, φιλολόγου-ιστορικού, Δ/ντριας 3ου Γυμνασίου Τρικάλων To  3o  Γυμνάσιο  Τρικάλων, στο  πλαίσιο  της  προσπάθειας  που  καταβάλλει  για  την  προώθηση  της  ενδοσχολικής  επιμόρφωσης  διοργάνωσε  την  10η  επιμορφωτική  του  συνάντηση  για  να  αισθητοποιήσει  την  ιδέα  της  Δια  Βίου 
Keywords
Τυχαία Θέματα