Η αθέατη πλευρά της διαφοροποίησης των σχολικών επιδόσεων και της κοινωνικής αναπαραγωγής

Του Ηλία Γιάννη* Πρόσφατα στην ευρύτερη περιοχή της Λιβαδειάς διενεργήθηκε μια ενδιαφέρουσα έρευνα, με σκοπό τη διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τη σχέση της κοινωνικής προέλευσης με τη διαφοροποιημένη σχολική επίδοση και για τον τρόπο με τον οποίο αυτές διαμορφώνουν τις πρακτικές βαθμολόγησης της επίδοσης των μαθητών τους στα γλωσσικά μαθήματα. Η έρευνα επιχείρησε
Keywords
Τυχαία Θέματα