Οι υπηρεσίες του δημοσίου στην οθόνη του υπολογιστή μας

Ένα από τα «θετικά» που έχει προκύψει από τα περιοριστικά μέτρα για την ανάσχεση της διασποράς του κορωνοϊού, είναι η ψηφιοποίηση πολλών υπηρεσιών και διαδικασιών οι οποίες μέχρι πρότινος γίνονταν με απαραίτητη προϋπόθεση τη φυσική παρουσία των πολιτών. Πλέον, με ένα κλικ επισκεπτόμαστε 14 υπουργεία, 32 φορείς και οργανισμούς, 3 Ανεξάρτητες Αρχές, υποβάλλουμε ηλεκτρονικά υπεύθυνη δήλωση και εξουσιοδότηση με τους κωδικούς του taxisnet, ενώ σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε από χθες η άυλη συνταγογράφηση. Παράλληλα, στα άμεσα σχέδια του
υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι να ενταχθούν στο gov.gr και η τηλεσυμβουλευτική, όπου μπορεί κάποιος πολίτης με συμπτώματα κορωνοϊού να παρακολουθείται μέσω της πλατφόρμας από πιστοποιημένο γιατρό του υπουργείου Υγείας, και θυρίδα online εξυπηρέτησης του πολίτη στα ΚΕΠ με κατάθεση αίτησης, καθώς και το gov.gr να εμπλουτίζεται συνεχώς και να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο του πολίτη στις συναλλαγές του με το Δημόσιο.Ο πολίτης σερφάροντας μπορεί εύκολα και γρήγορα να αναζητήσει απευθείας την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει ή να την βρει μέσα από τις κατηγορίες ειδικά αυτή την περίοδο που μένουμε σπίτι, να λάβει οδηγίες σε σχέση με τον κορωνοϊό, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να δηλώσει συμμετοχή για να προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του για την αντιμετώπιση της πανδημίας. H νέα διαδικτυακή πύλη του ελληνικού κράτους που λειτούργησε εσπευσμένα λόγω της πανδημίας, ήρθε για να απαλλάξει τους πολίτες από τις καθυστερήσεις, την γραφειοκρατία, την ταλαιπωρία δίνοντας το πρώτο στίγμα στο συνολικό έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού που ετοιμάζει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τι ακριβώς θα δείτε στο gov.grΣτο περιβάλλον της ιστοσελίδας υπάρχουν οδηγίες σχετικά με το κορωνοϊό που αφορούν είτε την ψυχολογική υποστήριξη των πολιτώ
Keywords
Τυχαία Θέματα