Δημοσίευμα εμπλέκει την Μπρούνι σε οικονομικό σκάνδαλο

Ως εμπλεκόμενη σε οικονομικό σκάνδαλο κατηγορεί τη σύζυγο του Νικολά Σαρκοζί, το εβδομαδιαίο περιοδικό «Le Marianne» σε άρθρο του που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα, υποστηρίζοντας ότι η Κάρλα Μπρούνι με την ιδιότητα της πρέσβειρας του Παγκόσμιου Ταμείου κατά του AIDS διοχέτευσε περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ με μη νόμιμες διαδικασίες σε φίλο της επιχειρηματία μέσω του ιδρύματός της για τον πολιτισμό και την καταπολέμηση του αναλφαβητισμού.


Κύριος

αποδέκτης των χρημάτων αυτών φέρεται να είναι ένας μουσικός, επιχειρηματίας, κουμπάρος και προσωπικός φίλος της Κάρλα Μπρούνι.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Παγκόσμιο Ταμείο που δημιουργήθηκε πριν από δέκα χρόνια για την καταπολέμηση του AIDS, της ελονοσίας και της φυματίωσης, έδωσε τα χρήματα αυτά απευθείας στον φίλο της Πρώτης Κυρίας της Γαλλίας, χωρίς να γίνει δημόσιος διαγωνισμός.

«Το άρθρο κάνει καταγγελίες που είναι αβάσιμες σχετικά με την εκστρατεία που ξεκίνησε το Ταμείο το 2010 με την υποστήριξη της κ.Μπρούνι-Σαρκοζί» αναφέρει το Παγκόσμιο Ταμείο, διαψεύδοντας το δημοσίευμα του περιοδικού.

Το γραφείο του Σαρκοζί αρνείται να προβεί σε οποιοδήποτε σχόλιο, λέγοντας ότι δεν έχει τίποτα να προσθέσει στην ανακοίνωση του Παγκόσμιου Ταμείου.

Η καμπάνια πρόληψης ονομάζεται «Γεννηθείτε χωρίς AIDS», το κόστος της οποίας ανήρχετο στα 2,8 εκατ. δολάρια και στο οποίο επετράπη η μόχλευση περαιτέρω οικονομικής ενίσχυσης της τάξης των 20,4 εκατ. δολαρίων με την μορφή ελεύθερης διαφήμισης και δημιουργικής εργασίας με μέσα ενημέρωσης.

Αξιωματούχος του Παγκόσμιου Ταμείου είπε ότι η Μπρούνι ζήτησε από έναν φίλο της, ονόματι Julien Civange, να την εκπροσωπήσει και να δημιουργήσει ένα κόνσεπτ για το πώς η ψυχαγωγία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει γνωστή στο κοινό την μάχη κατά του AIDS.

Βασιζόμενο στην ιδέα του Civange, το Ταμείο συμφώνησε να πληρώσει εκείνον και τέσσερις ακόμα εργαζόμενους με το ποσό των 580.000 ευρώ για πάνω από 18 μήνες προκειμένου να στήσουν την καμπάνια, σε συμφωνία με τους κανόνες του Ταμείου, που επιτρέπουν μη ανταγωνιστικό συμβόλαιο, όταν ένα άτομο έχει μία αποκλειστική ιδέα.

«Ως μέρος αυτής της διαδικασίας, ο κ.Civange συνέβαλε στο κοινό καλό με 20.4 εκατ. δολάρια μέσω ελεύθερων διαφημίσεων και δημιουργικής εργασίας», πρόσθεσε ο αξιωματούχος.

Keywords
Τυχαία Θέματα