Έκαναν έρευνα και γι” αυτό… Πώς τα ποπ κορν πριν την ταινία «σαμποτάρουν» τις διαφημίσεις

Ποπ κορν και τσίχλες «σαμποτάρουν» την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων που παίζονται πριν αρχίσει η ταινία, σύμφωνα με έρευνα Γερμανών επιστημόνων, οι οποίοι, κάνοντας τα σχετικά πειράματα με εθελοντές, διαπίστωσαν ότι το να τρώει κανείς ποπ κορν ή να μασάει τσίχλα στην αίθουσα του κινηματογράφου, «εξαλείφει» την επίδραση των διαφημιστικών μηνυμάτων, ενώ, σε ό,τι αφορά στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, δεν υπάρχουν ενδείξεις εάν το «μασούλημα» έχει την ίδια «ανατρεπτική» επίδραση πάνω του.
Keywords
Τυχαία Θέματα